MariCeline31 Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Er såå frustrert over at jeg kan være så dum! Har hatt stabile sykluser på 28 dager og alltid kjent eggløsningen godt! Er høy og slank, og har alltid trent litt, ca et par ganger i uken, typsk body pump /step opplegg. Fordi jeg er helt gal etter søtsaker har jeg lagt om kostholdet litt og forsøkt å kun spise mørk sjokolade, og ingenting annet søtt. Så begynte en venninne og jeg å jogge, og jeg fikk kjapt sansen for dette, og fremgangen var enorm! Dette var også en slags terapi etter at jeg opplevde en missed abortion ved årsskiftet. Fant også ut at det var lettere å unngå søtsuget med denne type hard kondisjonstrening, og ettersom fremgangen har vært så enorm, utviklet dette seg til rene avhengigeten! Har løpt så og si hver dag, og har bare gledet meg til neste tur. Bor ved sjøen og har lange strender å jogge på. Vekten min har dog vært stabil. Men så var jeg til sjekk hos gyn for noen dager siden, og hadde ikke denne syklusen kjent eggløsning slik som jeg pleier, så antok at noe ikke var helt i orden. Så får jeg bekreftet det.... Jeg som er hel på slutten av denne syklusen har slimhinner som at menstruasjonen nettopp skulle være slutt! Dritt altså!!! Hvordan kunne jeg være så dum å trene så hardt og så ofte når vi denne mnd står klar for fryseforsøk i naturlig syklus!! Nå får jeg kutte treninga omtrent helt! Noen som har opplevd lignende? Håper så at jeg snart kan få mensen og at påfølgende syklus kan bli normal.... Noen gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå