Baby<3 Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 hehe... jeg er helt ny på dette forumet, og først så lurte jeg på om noen kunne skrive en forklaring på hva alle forkortelsene dere bruker betyr hehe... og her er min merkelige historie, hvis noen vil komme med innspill, for jeg blir så forvirret. I februar så bestemte vi at jeg skulle ta de to siste brettene jeg hadde igjen med p-piller, for så å slutte, vi skulle til syden så da fant jeg ut at jeg ville gå rett på nytt brett, altså hoppe over mensen denne perioden, fordi jeg skulle ha mensen den uken vi var i syden, dette gikk greit, jeg fikk utsatt mensen, men da vi kom hjem, fikk jeg litt små blødninger, men fortsatte å ta pillene, og sluttet å blø, jeg hadde bare noen få dager igjen med pillene. 31 mars var siste pillen tatt så da fikk jeg litt små blødning 1 april, men ikke mye, og det forsvant igjen. siden har jeg ikke hatt noe blødning, nå har jeg ømme pupper, og murringer i magen, så jeg tok en test, for moro skyld (klarer aldri å vente) den var jo selvfølgelig negativ for det er jo alt for tidlig, men samtidig så var det en svaaak tynn skrek som kryssa minus streken, den var jo så tydelig, men er det mulig? sikkert bare en skygge strek ???? tok en til dagen etter å den var negativ, men hva har skjedd her da? og skal jeg regne de små blødningene jeg har hatt som mensen? skjønner ingenting jeg... men yngste datteren så husker jeg at jeg sluttet på pillen og ble gravid med en gang, men da tenkte jeg ikke så mye på det som nå...hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå