Gå til innhold

Det blir en GUTT!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3D ultralyd... FANTASTISK...

Har 2 Jenter fra før og dette er siste mann....

Jentenes navn er Kaja og Thea....

Har bestemt oss for Noah

<3 Kaja, Thea, Noah <3

Hva syns dere om kombinasjonen???

Vet det er oppbrukt, men har likt navnet i mange år og liker det bare enda bedre nå...." misunner" alle som har en gutt som har navnet Noah, og nå får jeg det selv.... Hadde aldri trodd jeg skulle få gutt...

Var sikker på at denne også skulle bli en jente som skulle hete Milla..

3D var bare kjempegøy.. For alle som lurer på om de skal ta det....

Fikk ta med USB penn og fikk bilder og film med hjem... Sitter og ser på kveldene på den lille skatten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutt!! :) Han var sikkert kjempefin!

Hvor langt var du på vei når du tok 3D?

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg skal til UL med 3D på tosdag, har telt ned i 3uker nå! gleder meg sykt mye. Jeg er da 13+3 og håper vi skal klare å se hva det blir ;)

Skrevet

gratulere sååå mye ;)

i magen min er d også en liten gutt som skal hete Noah <3

du som skriver over kommer dessverre ikke til å få så bra bilder fra 3D siden de anbefaler å ta 3D mellom uke 25 og 30. Fikk du ikke beskjed om d??

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal på torsdag, det er mannen min som har bestilt time (i Tyskland) har bare fått beskjed om at de har det beste utstyret ;)

Gleder meg veldig mye da det er 13år siden sist jeg var på UL og da var det veldig dårlig!

Skrevet

Takk takk ... Jeg var 26 uker på vei... hun anbefalte meg til å vente til jeg var 29 eller 30 uker for det var da beibien og bildene var finest på 3D.... Men så nysgjerrig som jeg er klarte jeg ikke å vente de siste ukene... Hadde bestillt til 10.mai, men måtte bare ombestille den timen... Skulle ønske jeg kunne gjort det igjen...

Men nå er det bare til å vente en gang uti juli å se den sjønne i virkeligheten....

Jeg tror uansett hvor godt utstyr de har i Tyskalnd så blir det nok ikke de beste bildene, men for all del, de har jo fått armer og bein i uke 13, så det blir sikkert knall det også.... :)

Så Noah er altså ikke helt oppbrukt enda siden flere velger det navnet...

Syns bare det er sååå fint... Har ingen andre alternativ engang....

Lykke til til dere andre også..

Skrevet

Ja, æg hørte dettan!!!

Så utrolig gøy då!!!

Jeg gleder meg også veldig til 3D ul, jeg skal i uke 32.

Hvor mye kostet det? Ja, for du var vel på Bryne?

Å Noah er jo bare nydelig :)

Skrevet

Jeg var på 3D i uke 11+5 i Danmark. De har også det beste utstyret. Det var fantastisk, og jeg har lagt ut bilde på profilen min. Jeg kan ikke si at det var noen dårligere kvalitet på de bildene jeg tok da, enn de som tas her i uke 26+. Husk at Norge ligger lengst etter i utviklinga når det gjelder ultralyd i Europa. Det er kun Ukraina som ligger etter.

Skrevet

Ja du må gallagleda dg... D va heilt topp...

D kosta 600 kr på Bryne...

Va verdt kver ei krona...

Va litt vanskeli å finna ud kor hu holdt t.. me måtte ringa ronnt forbi å spør kor d va, t slutt måtte eg ringa t kari au... ligge på venstra sio bag hotelle... Du vett du he komt rett når du parkere bilen å at dar e ei veldig vanskeli trapp å gå ner, så må du heilt inn i bygget for å c at d e dr hu hålle t.....

Gled dg t d ja...

Skrevet

Okey, såpass ja.. satse på å kjøra på gps`n

Men kå hette hotelle som ligge der?

Skrevet

Ja sei d... du kjøre inn med schell stasjonen t høgre, å på venstra sio nesten me ei gong så e dar et hotell på venstra sio, så svinge du t venstre rett itte d, så t venstre åsåå t venstre... då kjeme du t ein liden parkeringsplass me plass t ca 6-7 bila tru eg, så går du ner den bratta jerntrappo, å inn i bygget, så e hu i 2 eller 3 etasje.. huske ikje...

eg trudde me måtte venta på gangen, men du kan gå inn den fussta døro så dar står kari utne på, for dr inne e venteromme me to stola...

vett ikje k hotelle hette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...