Gå til innhold

Ammetelt!! Seriøst??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte det ikke selv, men forstår godt de som gjør det. Det var utrolig slitsomt å amme offentlig når babyen slapp puppen hvert 5. sekund for å studere omgivelsene eller skvatt når noe bevegde seg i nærheten. Amminga tok evigheter.

Hvorfor mener du det er teit?

Så det i bruk i London for noen uker siden og syntes det egentlig så litt smart ut. Først og fremst fordi babyen fikk ro og ikke vridde seg vekk fra puppen hele tiden for å se hva som foregikk rundt h*n. Samtidig så kunne mammaen ha øyekontakt med babyen.

En bonus er jo når det man ammer og ikke kan gjemme seg litt bort i en krok... der jeg så det i bruk var på kveldstid i en stappfull resurang og vet ikke om jeg hadde syntes det var passene og "flashe" puppen der....

Annonse

eg kunne godt ha tenkt meg ein slik..har ammet begge mine til dei var året og kommer til å amme 3 mann også..men eg dekker meg og ungen til med et pledd.viser ingenting til noken..liker det ikkje og er sjenert.

men det er meg..

synest det er heilt grett at folk ammer rundt meg og at puppen henger ute..det gjere meg ingenting..amming er naturleg og kjempe bra for ungen..

synest ikkje mann må dekke seg til for at folk ikkje liker å sjå noken amme..men om mor er sjenert og føler det bedre så koffer ikkje?

Annonse

Nå er vel dette strengt tatt noe man bruker så baby skal slippe å vli forstyrret mens h*n spiser. Og er flott til de

Som kanskje er litt sjenerte også:) Nå bruker ikke jeg dette,men synes det er litt ubehagelig med puppen hengende ute siden baby er opptatt med alt annet rundt seg. He he

Veldig greit!Ser ikke problemet.Vet det er mange der ute som burde brukt det for å dekke seg litt til.Greit at de små skal ha mat,men trenger ikke henge puppen på utstilling til alle og gu hver mann..

Tenker da midt på en kafe,midt i ett kjøpesenter,vis a vis det rene pene tomme ammerommet uten bæsjebleielukt(greit å få med siden noen garantert kommer med det til svar).

Gjør ikke meg noe om folk ammer,men syns folk som ikke kan tenke litt lenger enn sin egen nese burde tenke litt mer på andre.(kan jo bare snu seg vekk,herlighet babyen MÅ jo ha mat,jada sleng deg ned med døren til stellerommet midt på kjøpesenteret og sett de på utstilling,går jo ikke ann å bruke klut eller sitte seg ett litt mer usjenert plass,eller rett inn på ammerommet).Skjønner at noen kan føle seg ubekvem og at de som gjør det driter i det,for de EIER jo verden virker det som.

Tok selv litt hensyn,og babyen klarer å vente noen sekunder mens du finner ett passelig sted,eller finner fram kluten.

Syns det er kjempe fint for de som har urolige babyer,har mulighet til å bruke ammetelt.Ikke så gøy om den lille hele tiden går av puppen for å se på omgivelsene osv.

At dine unger har vært konsentrerte om maten gjør deg til heldig, det gjør ikke at alle andre unger er som dine.

"Merkelig det ikke har blitt funnet om før om spebarns matro va et stort problem".

Ehh...jo, det vet man?

Det er helt utrolig at du ikke har hørt om denne problemstillingen før, siden så og si alle babyer blir mer opptatt av å utforske verden enn å spise rundt 4-5 mnd. Bare å ta en tur inn til Småtroll 0-1 og se alle innleggene som handler om dette så forstår du at det er sånn babyer fungerer.

Det er jo faktisk ikke verre enn at dere som føler dere heller vil sitte på et ammerom eller bortgjemt i en mørk krok går dit og ammer, så ammer vi andre der vi føler for å amme?

Og dere som vil bruke ammetelt gjør det, mens vi som mener det blir litt for dumt, lar det være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...