Gå til innhold

Barnevogn angrepet av ulv!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Argh, kjenner jeg blir så sint på hele dette ulveopplegget. Selv bor jeg veldig nær ulv og jeg skal ærlig innrømme at den begrenser livet mitt!!!! Jeg tør ikke gå alene i skogen lenger med hunden, nå ser det ut som om jeg bør holde meg unna med vogn også... Kjenner jeg blir især forbanna på alle ulveforkjemperne - som nok bor i Oslogryta og slipper forholde seg til dem. GRRRRRRR

Skrevet

At ulv angriper hunder er helt naturlig iforhold til språket de har,og ikke minst reviret dems.

Jeg syns at det skal være plass til alle norske dyr i norsk fauna. Det er faktisk ikke drept mennesker av ulv på veldig veldig mange år.

Skrevet

Hva er sensasjonelt med dette? Ulv i flokk vil helt naturlig ta hund.

Skrevet

12.09 her igjen. Det er IKKE naturlig at ulven går inn på gårdstun og tar hunder som står i bånd. Gårdstun er IKKE reviret til ulven. Ulven kommer nærmere og nærmere menneskene enn det som naturlig er. Møter en ulv på tur i skogen med løs hund, så ja, da er det naturlig, men ikke ellers.

Skrevet

Piss! Menneskene tar mer og mer av ulvens territorie og opplever derfor at ulven er tett innpå. Ulven ønsker ikke kontakt med mennesker, men vi grådige mennesker skal ødelegge all villmark.

Annonse

Skrevet

Sålenge hunder bjeffer i nærheten av ulverevir så vil det være naturlig for ulven og drepe hunden.Uansett hvor hunden befinner seg.

Lær litt om ulv før du uttaler deg i caps lock.

Skrevet

Ulven har skjønt at der det er mennesker er det mat og da er hunden en fiende og et hinder til matfatet. Av samme årsak som at gaupa tar katter.

Skrevet

Katter er til fare for mitt barn som ligger og sover ute i vogna si.

Skyt alle katter!

Skrevet

12:09, så innmari enig med deg!! Har også ulven tett innpå huset, er redd for å gå i skogen, tørr ikke slippe ut ungene alene. Alle andre som svarer her vet faktisk ikke hva de snakker om, de er sikkert byfolk hele gjengen!!!!! Det blir mer og mere ulv, og det blir stadig satt ut tamme ulver, det er i allefall farlig, og det er jo ikke meninga at en skal ha ulvespor rett utenfor husveggene! By folk aner ikke hva de snakker om når det kommer til ulv, flytt en plass det er ulv så skal dere nok endre mening!!

Skrevet

Tørr ikke la ungene gå alene til skolen en gang..... for ulven lusker rundt huset

Skrevet

Vet ikke hva jeg snakker om? Det er ikke alle på bygda som er tanketomme nek som hater rovdyr ser du. For noen år siden ble en joggende jente fulgt av fire ulv 200 meter bortenfor huset her. Ulvespor er helt vanlig. Ikke kom her og snakk tull.

Skrevet

19:34, jeg er så lei folk på landet som drar "byfolk veit ikke hva de snakker om"-kortet.

Skal dere på landet slutte å bry dere og snakke om hva som skjer i byene også? Jeg mener, dere vet jo ikke hva dere prater om så lenge dere ikke bor i byen?

Og BUHU, dere tør ikke slippe ungene ut alene? Tror du folk i Oslo eller Bergen slipper ut unga sine uten tilsyn, eller ikke følger dem til skolen? Tror du folk på Ammerud plasserer unga i sandkassa og tar seg en tur på senteret liksom? Tror det lurer LITT flere farer i byene gitt, og ikke minst litt mer reelle farer enn store stygge ulven! Å forvente at man ikke skal måtte passe på unga sine når de er ute er jo bare for dumt, enten man bor på byen eller på landet!

Hvis ulven er så fæl å ha rundt seg, så flytt da, er ikke verre enn det! Eller skal vi skyte alt som er av ulv så dere på landet skal få et mer behagelig liv der dere bare kan slippe ut unga deres uten tilsyn?

Annonse

Skrevet

Jeg er 19:34 og har aldri sagt at jeg hater rovdyr, men når det er strengere straff for å skyte en ulv eller Bjørn enn det det er for å drepe ett menneske, mener jeg at det er noe som skurrer en plass..... Synes det er ok med rovdyr, men de skal bære i skogen og ikke rundt hushjørnet, da den begynner å bli nærgående på mennesker bør den skytes!!! Punktum finale! Da gidder ikke jeg diskutere noe mere....

Skrevet

Da er du ikke mye reflektert. Miljøkriminalitet er et enormt og dramatisk problem på globalt nivå.

Jeg forakter de laverestående menneskene som driver ulovlig rovdyrjakt. De mangler intelligens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...