Gå til innhold

Mammabukser til oss med lange ben??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere med lange ben mammabukser hen??:P

Alle på h&m er jo samme lengde (akuratt litt for korte)!

Vet liksom ikke om noen annen plass de har disse buksene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke hvor du bor men her i Tr.heim har jeg fått beskjed om at det kun er h&m som selger mammaklær av de vanlige kjedene! Men har funne et klesmerke som er nyderlig... Gå inn på linken under å skriv inn hvor du bor henn så finner du en butikk i nærheten av deg som fører merke!

http://www.mama-licious.com/#/where-to-buy/

De bruker length og waistline! så har du litt å gå på!

Skrevet

De buksene på H&M med smale bein er lange nok til meg, og jeg er 180 :-) Men bruker str 42...så det har gjerne noe å si??

Skrevet

Kjent problemstilling. Er vanligvis str 38 og sliter med å finne bukser som er smale nok med lange bein.

Endte opp med noen jeg fant i mammabutikken på Glasmagasinet i Oslo (husker ikke hva den heter). De er litt vide, men heller det enn høyvannsbukser.

Skrevet

Kjent problemstilling! Eg er 183 cm høg og må ha ekstra lengde på buksene.

Eg har kjøpt ei bukse på H&M - som eigentleg er akkurat litt for kort... Eg har funne nokre bukser på barneutstyrsbutikkar - ei av merke 2wear og ei av merke tête a tête. Begge er gode og lange i beina :-)

Ellers har eg bestilt to bukser i nettbutikken til Ellos. Der har dei fleire av mammabuksene i to beinlengder. Den lengste (85 cm) passa meg godt!

Skrevet

Tusen takk for tips!:) Bruker normalt str 36, men måtte opp i 38 nå;) men var fremdeles for korte. begynner å bli litt lei av å springe rundt i joggebukser hele tiden, hehe:)

Skrevet

H&M sine bukser med "slim leg" passform, er lange nok til meg i strl. 42 (1,81 cm høy).

Skrevet

Samma problemet her. Bruker str.38 til vanlig. Har ikke så stor mage, men greier ikke å bruke vanlige bukser lengre. Hadde samme problemet med barn nr.1, da løste jeg det med kjoler og tunikaer og gravidstrømpebukser. Denne gangen blir det vel tunikaer og tightser som redder sommeren.

Rønisch sine bukser er deilige å bruke nå, men er jo begrenset hvor mye en vil gå i joggebukser. Men de er lange nok til oss med lange bein. :) Se link for slike busker: http://www.get-inspired.no/bukse_170.html Jeg har kjøpt både Flow loose pants og Fia knee tights.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...