Hermine87 Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hvor kjøper dere med lange ben mammabukser hen?? Alle på h&m er jo samme lengde (akuratt litt for korte)! Vet liksom ikke om noen annen plass de har disse buksene..
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Veit ikke hvor du bor men her i Tr.heim har jeg fått beskjed om at det kun er h&m som selger mammaklær av de vanlige kjedene! Men har funne et klesmerke som er nyderlig... Gå inn på linken under å skriv inn hvor du bor henn så finner du en butikk i nærheten av deg som fører merke! http://www.mama-licious.com/#/where-to-buy/ De bruker length og waistline! så har du litt å gå på!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 De buksene på H&M med smale bein er lange nok til meg, og jeg er 180 :-) Men bruker str 42...så det har gjerne noe å si??
abella Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Kjent problemstilling. Er vanligvis str 38 og sliter med å finne bukser som er smale nok med lange bein. Endte opp med noen jeg fant i mammabutikken på Glasmagasinet i Oslo (husker ikke hva den heter). De er litt vide, men heller det enn høyvannsbukser.
Meg1972 Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Kjent problemstilling! Eg er 183 cm høg og må ha ekstra lengde på buksene. Eg har kjøpt ei bukse på H&M - som eigentleg er akkurat litt for kort... Eg har funne nokre bukser på barneutstyrsbutikkar - ei av merke 2wear og ei av merke tête a tête. Begge er gode og lange i beina :-) Ellers har eg bestilt to bukser i nettbutikken til Ellos. Der har dei fleire av mammabuksene i to beinlengder. Den lengste (85 cm) passa meg godt!
Hermine87 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2011 Tusen takk for tips! Bruker normalt str 36, men måtte opp i 38 nå men var fremdeles for korte. begynner å bli litt lei av å springe rundt i joggebukser hele tiden, hehe:)
**Snehvit** Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 H&M sine bukser med "slim leg" passform, er lange nok til meg i strl. 42 (1,81 cm høy).
En, snart to :) Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Samma problemet her. Bruker str.38 til vanlig. Har ikke så stor mage, men greier ikke å bruke vanlige bukser lengre. Hadde samme problemet med barn nr.1, da løste jeg det med kjoler og tunikaer og gravidstrømpebukser. Denne gangen blir det vel tunikaer og tightser som redder sommeren. Rønisch sine bukser er deilige å bruke nå, men er jo begrenset hvor mye en vil gå i joggebukser. Men de er lange nok til oss med lange bein. Se link for slike busker: http://www.get-inspired.no/bukse_170.html Jeg har kjøpt både Flow loose pants og Fia knee tights.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå