www.sovehjerte.no Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg havnet på kontroll på sykehuset i går etter at jeg trodde at litt av vannet gikk da jeg satt på do (jeg tisset, også fortsatte det å renne etter at jeg var ferdig...) og jeg hadde en blødning. Jordmoren på Ullevål konkluderte med at det ikke var tidlig vannavgang, og sendte oss hjem igjen. Hun sa at vi ikke trengte å uroe oss for blodet siden babyen hadde det så bra (tok CTG) Men er det noen som har hatt det sånn om som har født i nærmeste fremtid? Da jeg våknet i dag har jeg bare brunaktig utflod og fortsatt litt mensmurringer... Plutselig ble alt så virkelig. er 37+4 i dag, 19 dager igjen til termin..
Gladmor30 Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Hm...d hørtes spesielt ut. Hva kan d da ha vært som rant slik?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Det har jeg opplevd flere ganger men har bare vært tyntflytende utflod,så kan kan jo ha vært det til deg og:) ellers veit jeg ikke hva som skjer hos deg,men lykke til videre:)
www.sovehjerte.no Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Hun jordmoren sa at det kunne være utflod som rant (?)... synes det var veldig rart. Men hun kunne jo ikke være 100% sikker og sa i tillegg at jeg måtte være oppmerksom det neste døgnet om det kom noe mer, for da måtte jeg ringe med en gang... merkelig.. Og hun brydde seg ikke om blodet, noe jeg syntes var skummelt for jeg har ikke blødd siden jeg hadde mensen sist (altså for over 9 måneder siden)... Hun sa bare at det ikke var farlig, og at det var helt normalt...
www.sovehjerte.no Skrevet 17. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2011 Ingen som har opplevd lignende med brun utflod og mensmurrringer ? er det "kun modning" eller snart fødsel? Hilfe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå