gulda Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Vi sliter sååå med disse guttenavnene. Her er tre forslag. Hva synes dere, og har dere evt andre gode forslag som ligger i samme leia? - Simen/Simon - Joakim - Johannes. Liker eller f.eks Fillip og Ruben, men kan ikke ta det pga de er brukt av folk som står nær.
Mai11Mamma Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Johannes er kjempefint! Jeg har veldig lyst til å bruke det, men sambo liker det ikke. Simon er også kjempefint, og hadde nok vurdert det selv om vi ikke hadde hatt det i nær familie. Hva med Thomas, Andreas ... Og så kom ikke jeg på flere heller....
Mai11Mamma Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Johannes er kjempefint! Jeg har veldig lyst til å bruke det, men sambo liker det ikke. Simon er også kjempefint, og hadde nok vurdert det selv om vi ikke hadde hatt det i nær familie. Hva med Thomas, Andreas ... Og så kom ikke jeg på flere heller....
Mai11Mamma Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Johannes er kjempefint! Jeg har veldig lyst til å bruke det, men sambo liker det ikke. Simon er også kjempefint, og hadde nok vurdert det selv om vi ikke hadde hatt det i nær familie. Hva med Thomas, Andreas ... Og så kom ikke jeg på flere heller....
Mai11Mamma Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Johannes er kjempefint! Jeg har veldig lyst til å bruke det, men sambo liker det ikke. Simon er også kjempefint, og hadde nok vurdert det selv om vi ikke hadde hatt det i nær familie. Hva med Thomas, Andreas ... Og så kom ikke jeg på flere heller....
Mai11Mamma Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 Johannes er kjempefint! Jeg har veldig lyst til å bruke det, men sambo liker det ikke. Simon er også kjempefint, og hadde nok vurdert det selv om vi ikke hadde hatt det i nær familie. Hva med Thomas, Andreas ... Og så kom ikke jeg på flere heller....
Løvinna82 Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 fine navn alle sammen! Jeg liker simon bedre en simen, har noe med hva det betyr på engelsk....hehe Jeg er litt teit sånn. Ellers, hva med Jonathan?
gulda Skrevet 17. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2011 Takk for svar! ) Tror kanskje Johannes og Simon er mine to favoritter. Thomas er også fint, ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå