Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #1 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg lurer på hvordan dere kler dere! Jeg har ca. 20 kg for mye på kroppen (hadde 30, så jeg er på rett vei), men jeg opplever at jeg kler meg nesten likt hver eneste dag. Det blir bukser og en topp med en løs jakke over. Hverdagskjoler kan jeg ikke gå med, da ser jeg ut som teletubbies. Hva har dere på dere?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143147677-dere-som-er-overvektige-se-hit-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #2 Del Skrevet 17. april 2011 Dette avhenger vel igrunnen vel så mye av hva slags fasong man har og hvor overvekten sitter, som hvor mange ekstra kilo man har? Samt at alt fra selvtillitt til vaner sikkert også spiller inn..? Selv har jeg også ca 20 kg for mye når jeg ikke er gravid. Jeg har kiloene veldig jevnt fordelt på kroppen, og det er mange som ikke tror at jeg veier så mye som jeg gjør. Likevel har jeg jo endel valker på magen, samt at omkrets spesielt på lår og rundt rumpa/magen er større enn ønskelig. Jeg kler meg forøvrig stort sett i ganske trange klær. Har alltid singlet under toppene, - det føles som om det gjør at ting ikke blir FULLT så synlig, som dersom toppen sitter direkte mot hud og valker! Hehe.. ;-) Går endel i kjoler iblant, men da slike som sitter ganske trangt rundt puppene og har A-form. Dermed er ikke alle skavanker så synlige, samtidig som jeg ikke ser ut som om jeg har ikledd meg et telt. Løse klær på store mennesker er IKKE ensbetydende med at man ser slankere ut - tvert imot for mange! På samme måte som at trange klær på store mennesker heller ikke nødvendigvis er ensbetydende med at man ser større ut- stor er man uansett, og det SER folk, uansett hvor mye man prøver å skjule det bak klærne! Men ved å fremheve de delene som "har lov til" å være litt store (pupper og ben f.eks.) er det enklere å kamuflere de resterende delene noe, uten at det ser "posete" ut.. skjønner? Nå er jeg forøvrig gravid, straks i 3.tremester, og føler meg så langt fra yndig som overhodet mulig! Hehe. Heldigvis er det forbigående.. ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143147677-dere-som-er-overvektige-se-hit-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-143147701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #3 Del Skrevet 17. april 2011 Nå har jeg brede skuldre og det meste av overvekten sitter rundt magen. Jeg kler meg i løse topper som går halvveis ned på rompa. Bruker tettsittende bukser, i alle fall trange i lårene. Jeg går aldri med bare armer, liker best 3/4 arm, også på sommeren. Bruker helst topper med v-utringing for det gjør at brystpartiet mitt ser større ut, men det er vanskelig å få tak i. Bruker gjerne åpne jakker som går et stykke ned på lårene og som er strammet med belte i ryggen for å framheve at jeg er smal akkurat der. Hadde jeg hatt f.eks stor rompe/lår og relativ flat mage med store pupper hadde jeg kledd meg i helt andre klær. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143147677-dere-som-er-overvektige-se-hit-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-143147781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå