Kristin-87 Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 En idè? Sitter her å kjeder meg, var på jobb 8 timer i går, gikk hjem og slappet av litt før eg blei dradd med på byn, var i seng halv fem og opp klokken 10 og på jobb klokken 11 til 19. Og no sitter eg her aleine, sambo er på jobb i byn som vekter. Ikkje trøtt, kjeder meg, fundere på om eg skal komme meg til byn innen halv 3 ( da er sambo ferdig) bare for å ta meg en øl slik at det ivertfall SKJER noe
Kristin-87 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2011 Ingen flere enn meg som kjeder seg her inne til tider altså? hehe
Mammapudding Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Hehe, virker ikke som om folk kjeder seg nei Jeg har datteren vår hjemme med påskeferie denne uka, så da blir ventingen fram mot testdagen på lørdag litt kortere I dag har vi bakt sjokoladekjeks og nå spiser vi noen av dem mens vi ser litt tegnefilm Hadde tenkt at vi skulle gå oss en tur i dag, men sto opp til masse snø..så blir bare litt leking utenfor huset mens jeg prøver å måke vekk snøen tenker jeg Hvor er du i syklusen? Jeg er 8 dpo og skal teste påskeaften
Kristin-87 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Sist mens var ferdig på onsdag i forrige uke, så er en stund til eggløsning enda, men jokker på Kuttet DRASTISK ned på røyken begge to og i morgen skal eg kjøpe Selen til han på apoteket etter påvist dårlig kvalitet på svømmerene hans Orker ikkje stresse mer, tom for energi.... jobber og nyter solen, har masse sex (flere ganger for dagen) og satser på at vi treffer snart....etter 4 år...!
Mammapudding Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Ja,hvis dere har prøvd i 4 år så håper jeg virkelig at dere treffer denne gangen Her er det ikke så mye symptomer i dag i grunn, litt mensmurringer og vonde brystvorter, men det kan like gjerne være pms..
Kristin-87 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2011 Dpo, kva betyr det? dager etter mens-slutt eller? Vonde brystvorter har eg aldri hatt.
Mammapudding Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Dpo=days past ovulation=dager etter eggløsning Hadde sykt vonde brystvorter da jeg var gravid sist, men mye senere..begynte vel ikke før jeg var over ikm tror jeg. Men tror jeg har hatt det som pms før også, så umulig å vite..desverre De 3 siste kveldene har jeg blødd i tannkjøttet når jeg pusser tennene..det skal visstnok også være et godt tegn, men kan jo bare være betent også..Det går nå sakte men sikkert mot lørdag og testedag
Kristin-87 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2011 Tror nok du er gravid eg da!!! Og tusen takk for forklaringen på DPO
Mammapudding Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 No problem Håper jeg er gravid Men vi får se..mange av symptomene er jo akkurat de samme ved pms som ved graviditet, det er jo så kjipt Jaja, i dag skal jeg og Leah male på noen påskeharer av keramikk og handle til påsken, så denne dagen går nok fort Ser ut til at det er sol ute også, så da blir det en tur ut og leke også I går bygde vi en snømann, en hest og en kamel i snøen
Kristin-87 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2011 Hørtes ut som en deilig dag i går! Må kose dere masse på handletur i dag, og med maling av påskeharer:D Her er det sol også, men litt overskyet. Begynner på jobb klokken 3 og er ikkje ferdig før halv 12 i kveld, så er det hytte-tur i morgen tidligt
Mammapudding Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Du er vel på hytta nå da I dag har jeg og Leah bakt boller og gått tur og spist nystekte boller og drukket kakao ute, herlig Etterpå slappet vi av med en film:) Så denne dagen har gått fort i grunn Og nå er samboern ferdig på jobb og har påskeferie han også, så da skal vi bare kose oss og ta dagene som de kommer Gleder meg veldig til å kunne teste på lørdag, men har mistet litt den gode følelsen jeg hadde på at vi traff..men håper fortsatt da Ha det fint på hytta og god påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå