Gå til innhold

Når kjøper man trampoline til ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle bør de være da?

Pia mi er 17mnd og elsker å hoppe. Hopper på gulvet, i senga, på sofaen.

Det er visst det morsomste hun vet. Men lurer litt på hvor gamle de bør være før de hopper på trampoline?

Fortsetter under...

Skrevet

gutten min på 3,5år mestrer fortsatt ikke trampolinen helt enda, men så skal det sies at han er litt treg i den fysiske utviklingen. Har litt dårlig balanse :/

snuppa mi på 17mnd, elsker også å hoppe, så tenkte å kjøpe en sånn liten trampoline nå i sommer til de. Så kan eldstemann få øve seg litt, å snuppa kan få fortsette å hoppe.

Har sånne små trampoliner med sikkerhetsnett på BRleker tror jeg. Sånn stor som er 3meter i diameter, blir helt uaktuelt ihvertfall til de er 6-7år! de er alt for stor og farlig for disse småtassene.

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Aldri.... hehe;)

Neida, er nok bare jeg som er sær*s*.

Vesla på 19 mnd fikk faktisk prøve stor trampoline hos naboen for første gang i går. Hun er også en sånn "hoppe-jente", og hun elsket trampolinen. Så det kan vel være at jeg må bite i det sure eplet om en stund, og kjøpe en trampoline. Men hvis det skulle blitt et stort ønske her i huset, så skjer det tidligst neste sommer.

Skrevet

Vi kommer aldri til å kjøpe trampoline, min mann har satt ned veto pga alle skadene han har sett via jobben sin.

Skrevet

Vi skulle aldri ha trampoline i hagen, men i fjor fikk eldste gutten trampoline til 3årsdagen sin likevel. Da hadde han hele våren vært på besøk hos naboen for å hoppe på trampolina der og det er jo hyggelig at han vil besøke nabogutten, men det er jo hyggeligere om han faktisk vil leke med han også å ikke bare hoppe på trampolina hans...

Sommeren når han fyllte 2år var vi i Lilleputthammer hvor de har både hoppeputer og trampoliner og han hoppet veldig bra der også, så vi kunne nok kjøpt det før. Han har hoppet på gulv osv fra han reiste seg opp. Den yngste gutten min fyllte nylig 1år og han kommer nok til å få hoppe noe på trampolina i år, men bare under oppsyn fra voksne og mest sannsynlig ikke når broren er i trampolina også.

Annonse

Skrevet

Finnes vel ingen nedre grense. Datteren min har hoppet på trampoline siden omtrent før hun kunne gå. Kjempemoro!

Skrevet

Tusen takk for svar. Så genial den lille trampolinen var.

Vi får prøve naboen sin trampoline å se hvordan hun tar det.

Skrevet

jeg vil vel snarere si når må man ta den bort!! når de er så små, så er de jo også roligere. det som er farlig er vel når de er så tunge at de virkelig flyr opp i været ved hvert hopp, og tar salto og sånn. småhopping fra småtroll går vel somoftest bra? bare pass på at de ikke hopper sammen med for store barn, og at det så klart er sikerhetsnett rundt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...