kinaputten Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 må le litt. Mini er blitt SÅ nyskjerrig i det siste at amming på offentlig sted er omtrent umulig. Han kaver og styrer under ammeteltet og graver seg ut derifra, blotter puppen og smiler stort når han endelig er ute av teltet Vrir hodet nesten 360 gr og ligger i bro for å få med seg ALT. Hjemme kan ikke tvn stå på, alle må sitte i ro og ikke røre seg, hundene må ligge stille og helst burde vi nok sitte i mørket alle sammen Andre som sliter litt med å få mini til å konsentrere seg?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Jepp! Samme her. He he Må si jeg synes det er litt små flaut å smør ute blant folk nå om dagen,for da blir det mye ufrivillig blotting. Ha ha Hjemme setter jeg meg gjerne på ett annet rom om det er mye forstyrrelser;)
kinaputten Skrevet 16. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2011 tenkte jeg ikke skulle kommentere smøringa di, hehe, men hva er det den tlf din driver med, hvordan blir amme til smør?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 He he, tro det eller ei, men amme blir faktisk smør på iPhone:( fryktelig irriterende!! Antakeligvis pga at amme ikke er "lagt inn" så derfor erstatter den amme med smør:( ikke alltid jeg ser det. Du skulle bare visst hvor mange RARE setn jeg kunne fått om jeg ikke fulgte med. Se bare her: Jeg vil smør smørja. Derfor snørr jeg smørja før fast føde. Ha ha Her skal det stå: jeg vil amme alltid. Derfor ammer jeg alltid før fast føde. Dette var bare ett eks. Vil ikke amme resten av livet liksom, he he
kinaputten Skrevet 17. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2011 hehe, når jeg først leste at du smør babyen, så trodde jeg det var dialekten din, amme=smør
siz85 Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Har vært sånn her også, men begynner heldigvis å bli bedre. Har lengre tid mellom måltidene så hun er nok mer sulten også.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 He he neida,ikke noen spesiell dialekt her:)
enits40 Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 Finner ikke igjen innlegget mitt, jeg. Må bare gjenta at jeg lo godt av dette: Så for meg både Mini som ivrig kjempet seg frem fra teltet, og smør som plutselig kom snek seg inn i bildet. Ha-ha! Jeg har også en som liker å slippe puppen, men som regel ser han da opp på mammaen med et stort smil, så da er det greit. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå