Gå til innhold

Søskenvogn?

Anbefalte innlegg

God søskenvogn å anbefale til vinter og vår!? Har en troller søskenvogn! Dette er en såkalt billigvogn. har kun brukt den på kjøpesenter og levering i bhg.føler kanskje at siden jeg blir hjemme med en ett åring og nyfødt noen mnd så burde jeg kjøpe en litt bedre en?eller hva hadde dere gjort?Vil ha bagdelen mot meg , noe som ikke går på den jeg har fra før til 2000kr!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143147079-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte baby travel , var veldig fornøyd med den. 17 mnd mellom mine. da har du bagen mot deg og den kan lett klipses av å på.

Den har svingbare hjul foran, bagen vender mot deg sånn at storesøsken ikke rekker oppi bagen selv om begge to sitter i vogna. Intergrerte seler. Kjøpte min i sverige, men tror barnas hus selger den.

Lykke til

heji, vi hadde easywalker, den er heeelt super og kommer inn alle steder. mangen tvillingvogner er brede og kommer dermed ikke inn alle dører, rullebånd og heiser:-S vi hadde easywalker duo med nr 2 og 3, solgte den og en mnd etter fant vi ut at nr 3 og 4 også blir tette. så nå har vi bestilt den igjen;-)

Annonse

Phil og ted har jeg også sett på, men mine blir så tette så må ha en som begge kan sove i.

Tenkte å kjøpe på finn.no jeg. Kjøpte ny og dyr vogn til førstemann, ser ikke ut som at jeg får brukt den så lenge da hun bare er 11 mnd når nestemann kommer..

phil & ted anbefaler jeg IKKE...de i butikken prøvde virkelig å overtale oss, og de klarte det også...vi fant vogner på finn.no for de i butikken hadde så lang leveringstid. OG HELDIGVIS FOR AT VI IKKE BESTILTE I BUTIKK!!! kom til noen som skulle selge på finn.no og da jeg så vognen og puttet barna opp ble jeg sjokket. ÆSJ! tenk når det er vinter og dritt og søle fra dyr, biler og alt annet fyker rundt på den som sitter nederst. neji fysj. easywalker er virkelig å anbefale;-) kjør på med den;-) jeg lurer også på om den er billigere i swerige ettersom vi skal dit i sommer rett før nr 4 kommer... noen andre som vet om den er billigere i swerige???

Kan sterkt anbefale Easywalker duo! Den er super på alle måter! Det er 20 mnd mellom våre, og storebror har også hatt god plass til å sove i den. Vi kjøpte den på Happyland på Svinesund i 09 - da ga vi 6500,- SEK inkl en bag. Den var litt nedsatt for det var kun den igjen i rød. Har forstått det sånn at Happyland er billigere enn Babyproffsen på Nordby.

Lykke til - du vil ikke angre med denne vognen!

Vi venter forøvrig nr 3 og lurer på om det finnes et søskenbrett som passer til EW duo?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...