Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det en god stund til jeg skal på ul, men både her inne og ute blant venner har jeg inntrykk av at "alle" får høre kjønn på ul. Jeg er gravid med mitt 4.barn og har ikke visst kjønnet på de tre første før de kom til verden, og ser ikke helt for meg at vi vil vite det denne gangen heller... er det virkelig bare oss som holder på spenningen til siste slutt??

Har hørt at noen begrunner det med at man får et nærmere forhold til barnet sitt om de vet om det er gutt eller jente. Det kan ikke jeg kommentere iom at jeg aldri har visst kjønn, men personlig har jeg hatt et utrolig nært forhold til barnet selv om jeg ikke har visst kjønnet på forhånd :)

Er jeg gammeldags?

ps: dømmer ikke de som vil vite kjønnet altså -det er opp til hver enkelt, jeg er bare nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med første visste vi ikke kjønn, men med nr to visste vi det... denne gangen vet jeg ikke hva vi skal vite på ul... jeg vil egentlig begge deler...... =))

Skrevet

jeg syntes det er gøy å ikke vite :) ene søsteren min ville heller ikke vite,så det finnes alle slag hehe

Skrevet

Jeg er så sykt nysgjerrig av meg at hadde det gått an å få kjøpt en graviditetstest der det kom fram en rosa strek hvis man var gravid med jente og blå hivs det var gutt så hadde jeg kjøpt den hehe:) Kjæresten vil helst ikke vite det på forhånd, men som han sa selv; "du kommer til å få høyt blodtrykk av å vente til november med å vite hva kjønnet er", så da ble jo det valget enkelt ;)

Skrevet

Jeg er også så nysgjerrig, åsså har det noe med planleggingen min å gjør...

Har forskjellige folk som skal strikke litt til meg, og har lyst på den fargen som kjønnet er... Åsså vognen jeg skulle handle inn skulle bli blå med gutt og rosa med jente.. hadde ikke lyst på en nøytral en denne gangen... Bor på en liten plass uten noen butikker som selger barneklær, så for meg som skal ha ks også og har 2 barn fra før er det mest praktisk å handle inn så mye som mulig av kluter og klær og luer og det som hører til av sengetøy ... Det er vel av litt praktiske årsaker også, men mest nysgjerrighet... Føler også nå siden jeg kan si HAN til beibien min så føler jeg meg mer forberedt på at det er en gutt...

Jeg var bombesikker på jente før jeg var på ul , så jeg har trengt en uke på meg til å fordøye at det faktisk er en han inni der.... er glad jeg får bli vandt med tanken og tenke på navn før han kommer til verden...

Men sikker superspennende å ikke vite også... Har aldri prøvd det....

Jeg er av sorten som ikke liker så godt overaskelser.... Hehe...

Skrevet

Glemte å si at jeg har 2 jenter fra før, og da var det greit å vite om jeg skulle begynne å vaske opp alt det rosa jeg hadde fra før, eller om jeg måtte kjøpe alt nytt..... Så nå må alt kjøpes inn på nytt... Veldig gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...