Gå til innhold

kvalm i uke 30?

Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har plutselig begynt å bli kvalm igjen. Ikke morgenkvalme direkte. Kan komme når som helst på dagen. Har i tillegg hatt en del kynnere som er ganske ubehagelige og stikninger i underlivet:S Andre som opplever dette? Babyen i magen er ganske aktiv da, så kan kanskje være derfor jeg blir kvalm, men virker som om kvalmen kommer når hun ikke er "våken" også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte.. gikk inn i uke 31 i dag, og bare siden torsdag føler jeg jeg har blitt skikkelig 'gravid'. Kvalm, masse menssmerter, har hatt mye strekkesmerter om natta og føler det er tungt å puste. Blitt skikkelig uvel og tjukkasform over natta omtrent :) krysser fingrene for at det ikke varer helt til fødselen...

:)

Skrevet

Off ja jeg føler liksom at det har vert en dans på roser i mange mange uker, men så plutselig ble alt kasta over meg. Mange nesten vonde kynnere, sover skikkelig dårlig og beina lever sitt eget liv. Kan våkne og ligge lys våken om natta. I tillegg til disse stikningene i underlivet og kvalmen. Hehe skal ikek klage da. Jeg har ikke bekkenløsning eller noe, var bare så rart at PLUTSELIG nå så føler jeg meg skikkelig gravid og tung hehe. Har også merka at det er blitt vanskeligere å puste og er ofte dritvarm uten at det faktisk er varmt i rommet osv. Skal bli godt når de siste 10 ukene er over også:) Var bare litt bekymret for om det med kvalemn og stikningene var normalt siden vi skal til utlandet om 2 uker og være borte i 2 uker, så er litt redd for at noe skal skje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...