<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Jenta mi på litt over 6 Mnd har så og si kun fått mm. Fikk litt grøt på kvelden før hun ble 6 Mnd gammel og nå som hun er nesten 6 1/2 Mnd så får hun litt grøt kl 10 på morgenen også. Er det vanlig at melkeproduksjonen minker mye siden hun får to måltider? Ammer fremdeles ett par ganger om natten og ammer alltid før grøt. Er veldig redd for å miste melken siden jeg vil smør henne til hun er over året. Men det stabeliserer seg kanskje? Hvor mye fast føde gir DU og er det flere som føler det samme? Kanskje bare en overgang og at jeg stresser litt med det,men synes til og med at puppene har blitt mindre og jeg har aldri spreng lenger... Håper noen kan svare meg:)
enits40 Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Jeg føler akkurat det samme, og min baby er bare 5 mnd og får en posjon grøt på formiddagen, smaksprøve på middag og en flaske mme om kvelden. Føler aldri at han ligger lenge og svelger lenger og kjenner heller ikke spreng. Synes også at bleiene er lettere, den eneste tunge kommer om morgenen. Men... han går opp mer i vekt nå enn tidligere, så ikke vet jeg...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2011 Nei,skal ikke være lett... Men jeg synes ikke at bleiene er noe særlig lettere nå egentlig. Men har ikke tenkt noe særlig over det egentlig. Hmmmm ,skal følge med bleiene i morgen:)
kinaputten Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 sånn er det her også, får litt lettere stress av det :/ Svelger ikke så lenge lengre og noen ganger om natta, særlig fra den dumme puppen (høyre), så kommer det ingenting og jeg må tilby den samme som sist gang. Men kanskje det bare er sånn, at han er så sterk i kjevene at han suger alt til seg på null komma niks. Bleiene er hvertfall våte, så veske får han i seg og han blir bare tykkere og tykkere
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2011 Ser det står "smør" henne isedet for amme henne! Ha ha denne teite iphonen altså. Lever sitt eget liv! Ser jo ut som at det er ganske vanlig dette da. Så er sikkert noe man føler litt på siden man nå gradvis gir mer fast føde og Ikke like mye pupp lenger.
Ane Elise Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Hei, De første dagene jeg introduserte fast føde til nurket, fikk jeg faktisk melkesprengt, men det avtar etter hvert. Nå er nurket 5,5 mnd gammel, og sover godt om natta, er oppe alt fra 0-2 ganger om natta. Når jeg først ammer han, så ammer jeg helt til jeg føler at han har tømt puppen. Syns faktisk ikke at melka hos meg har minket så betraktelig. Litt har det no, men ikke så mye...Når han ammes på den ene puppen så renner det mm ut fra den andre så det er et godt tegn;) Jeg håper inderlig at jeg har nok mm å gi han til han fyller iallfall 1år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå