Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterhvert som ukene går blir jeg bare trøttere og trøttere.

Det spiller ingen rolle hva jeg gjør i løpet av dagen heller, jeg kan være på jobb og ha en travel dag eller bare være hjemme og slappe av, trøtt er jeg uansett.

Idag har jeg ikke hatt energi til noe. Bare lagt rett ut på sofaen nesten hele dagen og trent gjespe-musklene.

Flere som sliter med denne trøttheten?

Vil det noen gang bli bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer! jeg er også utrolig trøtt, har faktisk sovna på jobb når jeg har hatt rolige perioder på dagen :P Sover på ettermiddagen og gjerne en liten dupp på sofaen på kvelden også. Jeg husker fra tidligere svangerskap at det går heldigvis over etterhvert, tror jeg ble kvitt det største søvnbehovet i løpet av 1.trimester (sammen med kvalmen og svimmelheten) :)

Skrevet

Jeg er også kjempetrøtt! Har nettop våkna nå, etter å ha sovet i to timer, selv om jeg ikke har gjort annet enn å ligge på sofaen i dag. Har funnet ut at jeg må slanke timeplanen litt, det nytter ikke å ha planer hver kveld, må bare prioritere å sove litt etter jobb! Jeg synes også det hjelper med trening og gåturer i frisk luft.

Skrevet

Er også utrolig trøtt.

Går og legger meg etter middag og sover frem til etter barneTV.

Ellers er jeg zombie på kvelden, og så overtrøtt når jeg legger meg at jeg ikke får sove.

Det går over for de fleste i begynnelsen av 2. trimester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...