Miss Li Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Hei! Er 5+4 på vei nå, men i dag har jeg hatt skikkelig vondt på høyre side av magen og litt nedover. Verre når jeg går og står oppreist. Merker det ikke når jeg ligger. Har hatt en liiiiten rosa blødning nå etterpå. Har spontanabortert tidlig en gang før, men da blødde jeg ganske mye og hadde ikke så vondt. Men er veldig bekymret for at dette er nok en spontanabort. Noen som har opplevd det samme?
L ;) Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 hei!!! kan hørest ut som svangerskap utenfor livmor!!! hadde det samme. blødning og smerter på eine sida!!!! vist smerten ikkje avtar, må du reise på legevakt!!!! blir bare verre isåfall
Miss Li Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2011 Har sjekket litt rundt dette jeg også, men det kom aldri mer blod en det bittelille på papiret i går, og i dag har jeg heller ikke så vondt i magen. Nå er det heller mer ømt helt nederst. Og av og til stikker det som "sting" i høyresiden. Men altså bedre enn i går. Skjønner ikke hva dette er! Ringer lege i morgen... Er vel ikke akkurat veldig positiv nå lenger i hvert fall.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Har hatt lignend. Jeg trente litt mye en dag, den kvelden oppdaget jeg utfold i trusen som var lyse brunt. Jeg har hatt en del vondt, mensmurringer har jeg tenkt mye. Men noen ganger er det mest paa hoyre side og litt nedover. Jeg gikk til legen og hun sa alt var nok bra. Jeg sa jeg var bekymmret for svg, utenfor livmoren. Hun kjente paa magen og saa at med en mage som var myk saa var det ikke noe aa bekymre seg over. Det er godt mulig at den smerten jeg kjenner er en begynneles paa bekkenlosning, jeg hadde det sist. Skal til jormor etter paaske, haaper hun sender meg paa ul. Det har satt negative tanker i hodet paa meg. Det er et slit aa huske paa at det er ikke noen garantier verken med eller uten blodning, eller smerter. Sansyligvis er alt helt fint. Det gaar nok bra.
Miss Li Skrevet 18. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg var til privat gyn i dag og hun så ikke noe i livmoren, og virket ganske overbevist om at det ikke kunne være noe der. Jeg skal være i uke 5+6 (eller mindre... litt usikker). Hun så heller ikke blod i bukhulen som kan være tegn på svg uten for livmor. Og hun så ikke noe utenfor livmoren så tidlig. Men hun kunne ikke utelukke det siden jeg enda ikke har blødd noe mer enn bitttelitt lyserosa for to dager siden, og bittelitt brunt i natt. Det er i hvert fall mye mindre enn jeg blødde under sist SA. Så nå sitter jeg egentlig bare og venter på å få akutte smerter.... Forferdelig... Godt jeg skal til min gynekolog om en ukes tid, håper han kan finne hvor i all verden det har festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå