happybaby&mamma Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Idag er det 2 dager til den etterlengtede termindatoen... har VELDIG blandede følelser, noen ganger gruer jeg meg helt forferdelig, og andre ganger så føler jeg at NÅ er jeg klar for smertene... flere som meg? Jeg er førstegangs så jeg aaaaner ikke hva jeg går til...
Tøvsjura Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Oh yes! Her er det også 2 dager igjen til termin, men jeg er 3.gangs og rimelig, rimelig lei! De to første barna ble født 4 og 6 dager før termin, men det ser jammen ikke ut som om snuppa vi venter denne gangen har lyst til å komme før termin gitt :-P Gruer meg en del selv, men er så klar for å få fødselen overstått og få hilse på snuppa Hadde kraftig nedpressfølelse i går samt kynnere som kom regelmessig og som jeg måtte puste meg igjennom, var ikke så godt i natt heller, men det hele dabbet av! Frustrerende til 1000! Har du noen tegn på nærstående fødsel?
Trultesmamma Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Her også er det 2 dager til termin... Er også førstegangs og får samme følelsen at noen ganger så gruer jeg meg og andre ganger så er det "kom igjen nå, nå er jeg klar" Har kjent mye mensmurringer etter litt kos med mannen i går. Jordmor prøvde også og tøye litt. Dessverre var jeg ikke moden, men jordmor kunne kjenne hodet, merket at jeg var myk og tappen var utflatet, men selv har jeg ingen mulighet å si om det er langt igjen eller ikke... Gleder meg såååå til å hilse på snuppa
happybaby&mamma Skrevet 16. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2011 nei jeg har ingen tegn foreløpig (tror jeg) magen strammer seg innimellom og blir veldig hard, men det er ikke vondt. ellers så har det hendt 2-3 ganger at jeg har kjent litt stikking nedenfra.. thats it! Jeg har planer om at hun skal komme natt til mandag jeg, så hun får bare gjøre seg klar
bigone Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Samme her, er annengangs, men første ble med KS så det blir på en måte førstegangs her og...gruer og gleder meg på samme tid. Vil bare få det overstått!!!!
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Jeg har 3 dager igjen i dag, og er til tider litt skrekkslagen ja! Tror det er helt normalt, jeg! Er annengangs, jeg - men husker ikke så mye de smertene fra forrige fødsel.. Håper det skjer noe snart - vi er alle så nær nå!! Masse lykke til alle sammen - det er super spennende å slå på pc`en hver morgen og se hva som er i gjære med dere andre som har termin ca. samtidig som meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå