Gå til innhold

sterke smerter i livmora ved eggeløsning... hva er dette?

Anbefalte innlegg

Har sterke smerter i livmora rundt eggeløsning. Forrige gang trodde både jeg og legen at det var betennelse i eggstokkene, for smertene var lik som de jeg har hatt tidligere ved betennelse... Men jeg har gått på bredspektret antibiotika og skulle vel være kvitt dette nå? Kan det bli kronisk?

Orker ikke å ha det slik hver måned...

Fortsetter under...

Dette er nok ikke så mye trøst men, jeg har det sånn hver mnd, orker ikke sitte, ligge eller stå! (hehe). Jeg får ikke gjort noe annet enn å ta smertestillende og bruke p-piller. Men jeg har vært til grundige undersøkelser på sykehuset, har hatt x antall ultralyder og 2 laproskopier, de finner ikke noe galt. Syns du skal kreve en utredning, det kan være sa mangt...eller det kan være ikke noe, og det kan gå over av seg selv..

Ja, jeg må vel be om en skikkelig utredning... da jeg fikk (?) betennelse for andre gang, ble jeg bare sendt hjem uten ultralyd eller prøvetaking av noe slag, kun crp som "enda" ikke hadde utslag. Og med resept på antibiotika... Legen stolte på at min oppfatning av smertene tilsa at jeg hadde samme type betennelse...

Har fått de ungene jeg skal ha, så de kan like godt fjerne hele stasen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...