Venja Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Er 9 uker nå. Vurderer å fortelle barna at de skal få en liten bror eller en liten søster, men samtidig tenker jeg at det blir lenge for dem å vente. Kommer nok til å fortelle det til de kommende besteforeldrene i løpet av påsken og tenker da at det kan være greit at barna også har fått vite det. Har dere fortalt det?
Musemor med tre søte små Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Har ikke helt bestemt oss enda, men vurderer å vente til etter ordinær UL når vi kanskje vet kjønnet... Kjenner jeg gutten min rett vi han mase veldig om det er en gutt eller jente om han får vite det før
strikkedilla Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Tror vi kommer til å fortelle det til storesøster når det skal bli offesielt. Hun er snart 3 år og vil neppe kunne holde det hemmelig. Dessuten vil vi vente til vi er inne i 2.trimester for å være litt mer sikker.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Jeg tenker at vi ikke forteller ungene noe før tidligst uke 12-14 eller etter at det er offisielt.. Rett og slett fordi ingen av dem klarer å holde noe slik hemmelig =) Er 6+7 i dag og det kjennes lenge ut til vi skal fortelle det til resten va verden... Men skal uansett til legen først og det er endaa 3 uker til =) =)
*Lissja* Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Vi valgte å fortelle vår 9åring her om dagen, jeg var da 6 uker. Dette fordi jeg tidligere har hatt en sa g ble innlagt på sykehuset. Synes derfor hun bør få vite det.. og hun viste full forståelse for at det liksom ikke er heeelt sikkert at det blir, men at vi håper:o) Smilte fra øre til øre hehe og har holdt det hemmelig for ALLE ) Skal få æren av å fortelle våre foreldre i påsken;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå