Mammatiljente-09<3 Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Har en datter på 18(snart 19) mnd som til nå har vert en engel, hørt på hva jeg sier og gjort deretter...MEN de siste ukene har hun snudd helt om, kaster mat veggimellom, stikker av i butikken ol, nekter å skfite bleie, ta på klær...og igår når jeg sa nei til henne prøvde hun å BITE meg! En utfordring rett å slett... Jeg prøver virkelig så godt jeg kan å grensesette henne og føler det er det eneste jeg gjør disse dager! Når disse "fantastiske" situasjonene dukker opp bruker jeg å sette meg ned på hennes nivå, få henne til å fokusere på meg og det vi prater om (ikke alltid like lett, når hun gjerne hyler, men prøver hver gang), de fleste gangene ser hun på meg å ler...vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre....?! noen som kan hjelpe meg å få engelen min tilbake... Er like glad i henne selvom hun tester hver eneste grense 100000 ganger til dagen, men kjenner jeg blir sliten....
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Dette høres akkurat ut som min datter;) Ser ut som om de er ganske like i alder også (sept. 09). Jeg vet akkurat hvor slitsomt det er med disse "raseri-anfallene". Men jeg tror rett og slett det er mange som er slik i denne alderen... dessverre! Forhåpentligvis bedrer det seg litt når de kan kommunisere mer verbalt. Det høres i mine ører ut som om du gjør alt riktig. Forholder deg rolig (selv om du kanskje teller til 100 inni deg noen ganger*s*), setter deg ned, snakker med henne og forteller hvorfor man ikke skal gjøre sånn. Lykke til, og "godt" å høre at vi er flere (sitter faktisk akkurat nå og hører far i huset kjempe med å få på henne en bleie).
Mammatiljente-09<3 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2011 Jepp husker deg fra septemberforumet da vi gikk gravide så er sånn ca like gamle, tror din jenter (?) er eldre:) Men "godt" å høre jeg ikke er den enesten som har en unge som utfordrer og utfordrer og utfordrer i disse dager.... Og må jo ærlig innrømme at det er ikke alltid jeg klarer å forholde meg rolig (ihvertfall ikke når hun løper på parkeringsplassen).....
Mammatiljente-09<3 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2011 jenter=jente, enesten= eneste:) ikke alltid like lett med skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå