Trultemor90 Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 I natt gikk vannet. har vært på sykehuset og fikk beskjed om å reise hjem og vente på rier!.. Men i stad når jeg var på do og tørket meg så jeg på papiret og der var det to bitte små, tynne blod tråder.. er dette vanlig?.. Og hvor lang tid pleier det å gå fra vannet har gått til det skjer noe?..
Tove77 Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 ta en microlax så kommer riene igang :-) det gjorde jeg :-)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Hei! Jeg fødte i februar og ble rutinemessig igangsatt grunnet vannavgang ved termin. Det er helt normalt om det kommer litt blodspor, det er tegningsblødning. Derimot skal du være veldig oppmerksom på misfargning (grønn/brun). Regner med du har time til igangsetting senest mandag dersom det ikke starter av seg selv? Det kan fremdeles ta inntil 2 døgn fra start igangsetting til fødsel (dersom du ikke er helt moden). Uansett er du mor i løpet av få dager!!
Nagilimia Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Jepp, helt vanlig med litt blod, men som hun sier over grønt/brunt ikke noe særlig for da har babyen bærsja i fostervannet, ikke at det trenger p være noe farlig heller, men da er det enda færre timer til babyen bør være ute
Trultemor90 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2011 Det er godt å høre at det er vanlig med litt blod:). Vannet var vist helt fint det siver ut litt enda og beklager detaljene men er litt blankt med litt skimt av gult!. men var det når jeg var på sykehuset å.. får litt tak i ryggen og magen. men ikke ofte nok enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå