Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom jammen tanta snikende denne mnd her også... Ønsker å ha to ganske tette barn (kan enda rekke det da :P) og denne måneden er så hadde jeg faktisk giret meg litt opp og var veldig klar for positiv test...

Men det gikk altså ikke :(

Så da sitter jeg her å syns litt synn på meg selv igjen! Åsså lurer jeg litt på om det er andre som opplever mensen som MYE verre etter fødsel?

Før hadde jeg aldri smerter av noe slag, og blødde ikke sånn kjempe mye. Det kunne riktignok vare i 7-8 dager, men jeg var aldri redd for å blø gjennom og slikt og bank i bordet så skjedde det aldri heller.

Nå derimot, har jeg vont både i mage, rygg og underliv :( Og blør vedig mye de første dagene... Det er nesten slik at jeg syter litt med å gå ut av huset da jeg føler jeg må springe på do hver time i starten.

Akkurat nå drømmer jeg bare om å starte på p-piller igjen slik at alt forhåpentligvis går tilbake til normalen igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også mye verre mens nå etter å ha fått barn. Blør mer, mer hormonell, vondt i ryggen, vondt i magen osv. Utrolig irriterende, de fleste sier de får mindre plager etter fødsel...

Synd det ikke ble noen spire denne gangen, bedre lykke neste mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...