Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt våkner veldig ofte fra han legger seg til vi legger oss- han ligger i egen seng, sovner med en gang han har fått smokken, men det er ganske slitsomt å gå inn og ut x antall ganger for å gi smokken.

Det er ikke tenner på gang tror jeg, dette er noe han har begynt med nå- før sov han opp til 5 timer før han våknet for mat..

Noe tips- bortsett fra å la han gråte- det vil jeg ikke:)????

Hadde vært fint å kanskje sett et helt tv program igjen... ikke at det er så viktig, men bare det å ha muligheten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er litt over 5 mnd..

Skrevet

Min lille gutt var akkurat lik en periode, å om jeg ikke tar helt feil så var han ca samme alder når det begynte! Etter 1,5 mnd så prøvde jeg å bare la ham gråte. Eller, lot ham ligge maks to timer og tok ham opp dersom han ble hysterisk. I løpet av de to timene satt jeg mye sammen med ham, og var ute fra rommet korte små turer.

Etter 5 dager var alt tilbake til normalen!

Tror det er ganske vanlig at de tuller litt i denne alderen jeg?

Men ville som du, heller ikke la ham gråte så mye når han var så liten!

Skrevet

Omtrent som min det. Før så sov han fra 19 til 2-3 før mat, mens nå våkner han rundt 23 og etter det er det bare småsoving. Gjesp!

Jeg skylder på grøten, men slitsomt er det og min tar ikke smokk heller, så da blir det pupping istedet :/

Håper det bedrer seg snart ellers blir jeg å eldes til det uigjennkjennelige (hm skrives det sånn :)

Han er 5 mnd og 3 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...