mamma til Armand & Even Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 jeg er i uke 39 og kjenner at babyen hikker helt øverts i magen på venstre siden. har vært på kontroll for en uke siden og hode var langt nede men ikke festet seg sa min jordmor. jeg har merket hikke helt nedrest i magen hele veien men nå er øverst i magen. bør jeg ringe eller kansje det er ikke nødvelig da??????
Trultesmamma Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Vanskelig å si for oss her på BIM. Mulig det er bare at babyen har snudd seg litt. Men en telefon til føden skulle ikke skade. Det kan være helt normal =)
addaadda Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Dette tror jeg er lite sansynlig, det er sikkert rumpa du føler. Og nå er babyen større og du vil føle hikkingen lengre opp, man hikker jo med brystet som forplanter seg til hele kroppen nå som du kjenner rumpa godt opp mot mellomgulvet. du ville ha kjent at et over 3 kg menneske hadde snudd seg helt rundt inne i deg. men er du veldig usikker ring føden å hør så klart.
Gladmor30 Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Jeg ville ha ringt for å høre hva de sier. Du skal IKKE føde et fullbårent barn i sete uten å være klar over det..det kan bli en komplisert fødsel. Det er fysisk mulig at barnet ditt har snudd seg.. så ring i alle fall å få sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå