Rime Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Pokker heller! Sorry utbruddet, men føler meg ikke gravid, veldig sikker på at e ikke e det og venter tr på søndag. hadde tatt grav.test og den var negativ, så samboer og jeg fant ut i går kveld at vi skulle dele en flaske vin ++. Har hold på i 17 mnd og er vant til negative tester. I natt så tenkte e, ja da, ta en clear blu, og der kom det en tynn strek!!!!!? Hææææææ! Nei, nei, nei. tenkte e, illusjon, drukket vin og ser feil!!!! Så går e no å ser på den, joda, streken er den der! Bare det at jeg har sett den før, og så kommer tr! Så da er sp. Falsk cler blu igjen, som så ofte har e hørt, eller ekte og e har nøte vin!!! Huff, huff! ka om e e gravid og har drukket vin? Panikk!! Bare så vant med at det e falsk tegn, uansett tynn strek!!
Frk Hansen Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Jeg synes ikke du skal bekymre deg for at du har drukket vin! Tenk på alle som har festet mange helger før de oppdaget at de var gravide? Antakelig har mødrene til de fleste av oss tatt seg flere glass vin før de oppdaget oss! - Og det går jo bra i så og si alle tilfeller. Det er om du faktisk er gravid du skal slutte å drikke alkohol. Nå kan du heller krysse fingrene for at det er en "ekte" test denne gangen Lykke til!
SolsidenOppNed Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Hei Rime, (igjen, hehe)¨ Det at du har drukke vin skal du ikke tenke på. Så tidlig deler en ikke blodforsyning. Jeg gikk som jeg svarte deg tidligere 5 dager over IKM med mitt barn, og dagen før positiv hadde jeg en blendahvit test 4 dagen. Jeg gikk på fest den kvelden jeg, og dagen etter var den positiv. SJOKK! Men har et flott og friskt barn fordet om. Så ikke tenk på vinen. Men så fantatisk flott med strek!!!! Spennende, du må fortelle hvordan det går ta en ny test i morgen eller om noen dager om du ikke får TR. Lykkelykke til, krysser fingre og alt for deg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå