venter spent på tredjemann! Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Er det noen som har vært eller er plaget av hemorider? Tror det er det jeg har fått, fryktelig vondt, sprenger jo hele tiden! Noen som har gode tips om hva jeg kan gjøre?? Nesten desperat nå etter 2 netter nesten uten søvn.
venter spent på tredjemann! Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2011 Glemte å skrive at jeg er gravid i uke 35
Juliprinsessene Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage-tarm/hemoroider Her får du tips til hva du kan gjøre og hvilke legemidler du kan bruke som gravid:) Du kan også spørre på apoteket om råd:)
miminka Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Spis mye fiber, sørg for at avføringen ikke er hard. Scheriproct er både Lindrende og behandlende, koster en hundrelapp påmapoteket. Fikk den anbefalt av legen min forrige svangerskap. Mange anbefaler den ikke, men mye helsefolk i familien, så jeg brukte den trygt. Du finner sikkert en del gode råd på Google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå