Gå til innhold

Symptomer og testing IKM uke 16!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM tirs eller ons.. Ingen symptomer her i gården. Kun litt mensmurring innimellom og da er vel sannsynligheten høy for at tanta kommer denne mnd også.. !! Arg..

Dere andre da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM på tirsdag :-) Har ikke kjent noe veldig til mensenmurringen, men den kommer vel :-p Akkurat nå sliter jeg med å tolke en ELtest.

Skrevet

El-test? Kan den fungere som en graviditetstest? Utdyp det med at du sitter og tolker:)

Skrevet

Oj!! Kan jo nesten ikke bli mere tydelig enn det:D Betyr det at jeg kan gratulere deg eller??;)

Skrevet

Det må vel være noe feil med testen vel? :-p Kan da ikke teste positivT for eggløsning 3 dager før iKm?

Skrevet

Hm.. Du kan jo høre om noen andre har erfaringer på dette? Og så går jeg ut i fra at du ikke har en grav.test liggende hjemme just nuh som du evt kan ta?:) Spennende da!!!!

Skrevet

Ser nå at du har lagt ut et innlegg:)

Skrevet

Noen som mente at den var negativ. Nei, har ikke det liggende. Brukte de opp forrige mnd :-p

Skrevet

Hehe! Løp og kjøp på mandag!!!:D Jeg har 8 stk liggende hjemme, men skal vente til tirsdag med å teste.... vil ikke se noe til tanta denne mnd!!!!

Skrevet

Hehe..-Løp og kjøp på mandag!!!=)

Jeg har 8 tester liggende hjemme, men skal prøve å vente med og ta en test til tirsdag.. Vil ikke se noe til tanta denne mnd!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, ja :-) Greier som regel ikke å vente jeg :-p Er alt for utålmodig. Har du IKM tirsdag? Det har jeg og :-)

Skrevet

Litt usikker på når IKM pga syklusen varierer mellom 26 og 28 dager! Men tester jeg tirsdag, så bør sjansen være til stede for et realistisk pos eller neg svar! Tida går seeeeeint.....

Skrevet

Sliter med det samme selv jeg :-s Håper på å høre fra deg da :-) Dette er så spennende!!

Skrevet

Vi får holde hverandre oppdatert her inne på tråden!=)

Ha en finfin lørdagskveld:)

Skrevet

Jeg har egentlig en veldig ustabil syklus og gått på minipillen og ikke hatt noe mens siden februar..så i følge el-tester hadde jeg el forrige søndag og da er ikm en gang mellom påskeaften og tirsdagen etter påske..Men tester påskeaften:)

Har en del murringer og det pernille.info kaller lotion-utflod..ganske mye, pleier å være tørr etter el, men man vet jo aldri:p Har en tung følelse nederst i magen, i natt var jeg redd jeg holdt på å få uvi for måtte opp å tisse 3 ganger og hadde veldig vondt i magen/murring og denne tunge følelsen..Men ikke noe vondt å tisse, så ser det ann og håper det er et godt tegn:)

Mon90: Så den el-testen din, og hvis det står i bruksanvisningen at den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken så er den negativ vil jeg si:) Men om den ikke må være like sterk eller sterkere så kan el-testene ta feil av lh og hcg og slå ut på hcg ved graviditet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...