april2011mamma Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 etter hagearbeide lørdag formiddag startet kynnerne... de holdt på hele natten natten og når jeg endelig sovnet bråvåknet jeg av skikkelig mageknip.... ikke tvil om at det var rier....... det drøyde og lille vennen vår kom ikke før mandag kveld...... så jeg verken sov eller spiste på tre dager siden alt var så intenst så lenge.. alt gikk fint og hun er selvsagt perfekt !!! nå er vi hjemme og nyter tilværelsen med vårt første barn .... det er nå det virkelige livet starter og vi gleder oss!! lykke til alle sammen og nyt det fine været og påsken......
MiraculixGRAVID Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Ååå, så flott, gratulerer så mye med jenta :-)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Graulere så masse me lille prinsessa:)
april2011mamma Skrevet 16. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2011 tusen takk alle sammen tror helt klart det var kosting av bakgården som gjorde at dte startet,,... så kom dere ut og kost hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå