TusseMor07&09&14 Skrevet 17. april 2011 #27 Skrevet 17. april 2011 Sender deg en PM jeg ) Takk for korta!
Gjest Skrevet 17. april 2011 #28 Skrevet 17. april 2011 tyrjente88 18-24 april man-ons PROSPERITY Velstand Erkeengelen Ariel: ”Dine materielle behov blir dekket når du følger din intuisjon og manifisterer dine drømmer i virkeligheten.” Tilleggsbudskap: ”Jeg tømmer et overflødighetshorn av velstand over deg og ditt liv, og ber deg åpne dine armer slik at du kan ta i mot. Noen av skattene kommer i form av strålende ideer, og andre som muligheter. Vi vil arbeide sammen om å realisere dine høyeste drømmer, og jeg ber deg om å overføre alt du måtte ha av bekymringer til meg. Gud og jeg elsker deg meget høyt og er glade for å kunne hjelpe deg på denne måten. Vi vet at du vil la denne godheten gå videre til andre.” Å arbeide med Erkeengelen Ariel: Ariel har å gjøre med Guddommelig magi, som betyr øyeblikkelig manifestasjon av den høyeste vilje. Ariel hjelper deg med å tiltrekke deg all den støtten du trenger til ditt livs misjon. Du skal vite at det er normalt og riktig at mirakler inntreffer på dette området. Ariels aura er lys rosa. Hvis du har en rosenkvartskrystall på deg, vil ditt hjerte åpne seg ytterligere for Ariels storslåtte kjærlighet. Be henne om alt du måtte ha bruk for, og hun vil veilede. ons-fre YOU KNOW WHAT TO DO Du vet hva du skal gjøre Erkeengelen Uriel: ” Stol på din indre viten og omsett den straks i handling.” Tileggsbudskap: ” Du besitter en visdom som er langt større enn du aner. Denne visdommen har allerede gitt deg de svarene du søker. Bruk denne viten og stol på den. Hvis du tviler kan du be meg om klare tegn som underbygger dine tanker og ideer. Jeg kan også hjelpe deg å omsette dine ideer til handling, og med å bestemme hvilke trinn du skal konsentrere deg om etterpå. Alt du behøver å gjøre er å spørre meg. Deretter må du være villig til å samarbeide med meg gjennom aktiv handling.” Å arbeide med Erkeengelen Uriel: Uriel hjelper oss med å få klarhet i tildekte situasjoner ved å kaste lys over vår vei. Han belyser kun et skritt av gangen: derfor er det ikke sikkert at du klart vil kunne se det endelige resultatet av dine handlinger. Med Uriels hjelp vil du likevel vite hvilke skritt du skal ta – hele veien. fre-søn COMFORT Trøst Erkeengelen Azrael: ” Jeg er hos deg i nødens stund, og jeg hjelper ditt hjerte å leges”. Tilleggsbudskap: ” Selv den sterkeste opplever ubehagelige situasjoner og man skal ikke skamme seg over å ta seg tid til å lege sine hjertesår. Det er et godt tidspunkt for rolig å reflektere over dine sanne følelser. Skriv dem ned i en privat dagbok. Og påkall deretter meg slik at jeg kan trøste ditt hjerte og ditt sinn. Jeg kan hjelpe deg til å sove bedre om natten og til å gi deg ro i sjelen.” Å arbeide med erkeengelen Azrael: Azraels aura er en vakker, ganske lys fløtefarget nyanse, en ganske svak gultone. Han omgir sørgende og døende personer med dette lyset for å trøste dem. Når Azrael er i nærheten kan du kanskje se eggeskallsfargede blinkende lys i lokalet. Den fløtegule kalcitkrystallen er forbundet med Azraels energi. Du kan oppnå ytterligere trøst ved å bære en slik krystall.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #29 Skrevet 17. april 2011 Solskygge 18-24 april man-ons PATIENCE Tålmodighet Erkeengelen Jophiel: ”Dine drømmer blomstrer med større hastighet enn du aner. Dog har de stadig bruk for pleie og tålmodighet.” Tilleggsbudskap: ”det tar tid for et frø å spire fram, bryte opp fra jorden og vokse til en blomstrende plante. Ikke desto mindre kan hvert øyeblikk av en plantes livssyklus bringe glede til dem som legger merke til dens skjønnhet. Nyt på tilsvarende måte den prossessen som gjør dine drømmer til virkelighet. Sett ned farten og vær takknemlig for hvert skritt som gir din manifestasjon håndgripelig form. Legg merke til alt du lærer og all den kjærlighet som kommer fram av hvert øyeblikk du bruker på å leve ut dine drømmer.” Å arbeide med Erkeengelen Jophiel: Jophiel hjelper oss til å oppleve større nåde og fred i våre liv ved å sette ned farten og legge merke til all den skjønnhet som allerede finnes omkring oss. Hun ber oss om å nyte og om å glede oss over hvert øyeblikk istedenfor å basere vår lykke på framtidige mål. Påkall Jophiel hver gang du føler deg stresset, jaget eller ulykkelig. Hun vil gjøre deg mer bevisst dagliglivets mirakler, og hun vil gjøre deg bedre i stand til å sette pris på dem. ONS-FRE CREATIVE WRITING Kreativ skriving Erkeengelen Gabriel: ”Ta deg tid til å skrive ned dine tanker i en dagbok eller i form av en artikkel eller bok.” Tilleggsbudskap: ”Din sjel lengter etter å finne et kreativt uttrykk ved å skrive. Jeg kan hjelpe deg i gang med denne aktiviteten. Følg enhver indre innskytelse til å skrive. Du kan skrive for din egen fornøyelses skyld, eller det kan føre til en indre renselse og ransakelse i en privat dagbok. Når du arbeider med din tilknytning til det skrevne ord, vil du kanskje motta Guddommelig veiledning til å skrive artikler eller bøker med tanke på offentliggjøring. Påkall meg når som helst du har bruk for hjelp i denne prosessen.” Å arbeide med erkeengelen Gabriel: ”Som den førende budbringende engelen hun er, elsker Gabriel å hjelpe forfattere og journalister med å levere healende budskap. Som en kjærlig trener anmoder hun deg om å bruke din tid og energi til å skrive. Gabriel kan også åpne dører som gjør det mulig for deg å få dine bøker og artikler utgitt hvis du ber henne om assistanse. Framfor alt hjelper hun deg å nyte det å skrive.” fre-søn DIVINE ORDER Guddommelig orden Erkeengelen Raquel: ”Alt er nøyaktig dom det skal være for øyeblikket. Se utover illusjonene og se den underliggende orden.” Tilleggsbudskap: ”En vinn-vinn situasjon er under oppseiling med resultater som er rimelige for alle involverte. Dette krever en blind tro på at Himmelen arbeider bak scenen for å oppnå de best mulige resultater for alle. Be meg om å styrke din tro hvis den vakler. Bruk positive bekreftelser og bønner for å holde humøret oppe. Framfor alt, sørg for å bruke optimistiske ord og vendinger når du snakker om situasjonen. Du besitter så stor kraft at dine positive tanker kan effektuere en avklaring enda raskere. Å arbeide med erkeengelen Raquel: ”Raquels energi har en deilig lyseblå farge som himmelen på en perfekt vårmorgen. Han er den erkeengelen som veileder mennesker til å handle på rimelige og rettferdige måter. Utover dette gir Raquel oss tro på det essensielt gode i mennesket. Du kan styrke din forbindelse med Raquels vennlige og positive personlighet ved å ha en akvamarinkrystall på deg.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #30 Skrevet 17. april 2011 arv 18-24 april man-ons CLEAR YOUR SPACE Rydd ditt rom Erkeengelen Jophiel: ”Bli kvitt ditt overflødige rot, rens energiene rundt deg og bruk Feng Shui”. Tilleggsbudskap: ”Dine fysiske omgivelser, hjemme så vel som på din arbeidsplass, påvirker deg på mange nivåer. Rot kan tappe deg for energi, kreativitet og framgang. Jeg vil hjelpe deg med å finne tid og motivasjon til å uønsket innblanding fra dine fysiske omgivelser. Sammen gir vi slipp på alt som ikke tjener deg. Vi sørger for at ting du ikke bruker blir gitt til noen, sendt til gjenbruk eller kassert. Vi åpner vinduene slik at det kommer frisk luft inn i stuene. Jeg vil følge lavere energier ut. Som følge av disse bestrebelsene vil du oppleve store forbedringer på alle felter i ditt liv.” Å arbeide med erkeengelen Jophiel: Jophiels aura er dyp rosa, som tegn på hennes vakre, kjærlige og omsorgsfulle vesen. Krystaller med en mørk rosa farge som for eksempel rosa rubellitt, er forbundet med Jophiels energi. Be om Jophiels hjelp hver gang du gjør storrengjøring eller renoverer ditt hjem. Det er som å ha din egen åndelige interiørarkitekt og feng shui konsulent! ons-fre CLAIRCOGNIZANCE Klarinnsikt Erkeengelen Uriel: ”Vær oppmerksom på de tanker og ideer som faller deg inn. De er svaret på dine bønner”. Tilleggsbudskap: ” Du har bedt om svar og du har fått dem i form av gjentatte tanker som ber deg ta de nødvendige steg for å foreta sunne endringer. Ikke avfei disse tankene, du skal heller ikke tro at de er kun drømmer eller allmenn viten. Akkurat nå er dine tanker stilt inn på høye frekvenser og de er troverdige inspirasjoner. Alle store oppfinnelser,, nye virksomheter og nu lære stammer fra denne universelle visdomskilden. Akkurat nå er du i forbindelse med denne Guddommelige visdommen. Det er viktig å legge merke til dine tanker og å skrive dem ned. Bruk deretter disse svarene på dine bønner som basis for handling!” Å arbeide med Erkeengelen Uriel: Uriels navn betyr ”Guds Lys”. Han er kjent for sin evne til å opplyse våre sinn med Guddommelig inspirasjon. Påkall Uriel når som helst du har bruk for svar eller innsikt. Han svarer alle som henvender seg til ham. Du vil vite at Uriel har svart deg når du får gjentatte tanker eller ideer som er positive, kjærlige og nyttige. Hvis du har bruk for kjensgjerninger i en fart (som til eksamen eller under et viktig møte), kan du få dem av Uriel. Når du har bedt han om hjelp dukker svaret opp i dine tanker. Stol på den informasjonen han gir deg! fre-søn CAREER TRANSITION Karriere skifte Erkeengelen Chamuel: ” Ditt livs formål er ved å utløse et velsignet karriereskifte”. Tilleggsbudskap: ” Du har bedt om hjelp med hensyn til din karriere, og du er nå ved å få denne hjelpen. Noen ganger oppleves forandringer som stressende, men jeg hjelper deg med å fjerne det gamle fra ditt liv slik at det blir plass til det nye. Vær meget oppmerksom på tilbakevendende ideer, drømmer og visjoner da disse er Guddommelig inspirerte veivisere på din ønskede vei. Kanskje kan du ikke se hele veien (eller hvor den fører hen); men det vil bli kastet lys over hvert skritt underveis.” Å arbeide med Erkeengelen Chamuel: Chamuels navn betyr ” Den som ser Gud”. Hans evne til å se klart hjelper oss til å finne ting, situasjoner og mennesker. Han er kjent for å hjelpe folk å finne den karrieren som er best egnet i forhold til deres livs formål og lidenskaper. Tilkall jevnlig Chamuel som din karriereveileder!
Gjest Skrevet 17. april 2011 #31 Skrevet 17. april 2011 god påske til deg også ☥ Liv ☥ venter gutt? ) klem 18-24 april man-ons PASSION Lidenskap Erkeengelen Haniel: ” Stol på og følg dine fornyede lidenskaper i ditt kjærlighetsliv og i din karriere.” Tilleggsbudskap: ” Man risikerer å kjøre seg fast og bli deprimert derom man er for forsiktig. Du har bedt om mer lykke og spesifikke retningslinjer. Jeg har tent lidenskapens ild i ditt hjerte for å opplyse og å veilede deg. Du kan rolig ta sjanser og følge ditt hjertes lengsel. Be meg om å være din partner på din lidenskaps vei, så jeg kan veilede deg og gi deg næring. Vær oppmerksom når du føler en sterk viten sammen med en brennende lidenskap; det er nemlig på den måten jeg gir deg informasjon om ditt neste skritt.” Å arbeide med Erkeengelen Haniel: Haniels navn betyr ”Guds ære”. Haniel kan hjelpe deg med å ære Gud ved å leve etter dine høyeste idealer. Hun vil fremelske dine skjulte talenter og hjelpe deg med å finpusse dine ferdigheter. Når du deretter anvender dine mektige metoder på dine sanne lidenskaper, vil du oppleve Guddommelig magi!” ons-fre HELLO FROM HEAVEN Hilsen fra Himmelen Erkeengelen Azrael: ”Dine kjære i himmelen har det fint. Hold opp med å bekymre deg, og merk deres kjærlige velsignelser.” Tilleggsbudskap: ”Dine kjære er ikke langt borte, faktisk er de ganske nær. I stille stunder kan du merke deres nærvær. Dette er virkelige besøk, og jeg ber deg ha tillit til din intuisjon. Kanskje opplever du i drømme å få besøk av dine avdøde kjære. Du skal vite at dine kjære er lykkelige, frie for all smerte, og de ønsker det samme for deg. Dine kjære øsnker å arbeide sammen med dine skytsengler for å hjelpe deg å føle fred, så vær oppmerksom på alle tegn fra himmelen.” Å arbeide med erkeengelen Azrael: Azrael er kjent som ”Dødens engel”, da hans primære oppgave består i å hjelpe mennesker på veien til himmelen etter deres fysiske død. Dette er på ingen måte en makaber rolle. Azrael omgir den nylig frigjorte sjelen med kjærlig lys for å gjøre opplevelsen positiv og trøstende. Azrael hjelper avdøde kjære med å kontakte deres levende familiemedlemmer og venner. Du kan be Azrael om å bringe deg et budskap eller et drømmebesøk fra dine kjære i himmelen. fre-søn TEACHING AND LEARNING Å lære og å lære fra seg Erkeengelen Zadkiel: ”Hold sinnet åpent og lær nye ideer. Lær deretter de nye ideene videre til andre.” Tilleggsbudskap: ” Du er en åndelig lærer og du suger iherdig lærdom til deg. Å lære og å lære fra deg er forbundet i en perfekt syklus som betyr at informasjon kommer til deg når du har bruk for den. Lær bort til andre de emner som vekker din lidenskap. Jo mer du lærer fra deg, i jo større grad blir det du lærer bort styrket i deg selv. Vær åpen for å gi nye ideer videre, og for å lære om emner som ligger utenfor din umiddelbare interessesfære. Du vil også kunne lære mye av dine elever. Stol på dine evner til å lære og til å lære fra deg; ditt sinn er ett med Guds Guddommelige sinn. Du er en intelligent og vìs skapning. Du skal vite at du i dette livet trygt kan være direkte i din lære.” Å arbeide med Erkeengelen Zadkiel: Zadkiel er den ultimate åndelige professor. Han er tålmodig og vennlig, og han har adgang til all viten. Han er viden kjent for sin evne til å styrke menneskers hukommelse. Be Zadkiel om hjelp hvis det er informasjon du har bruk for å huske eller lære utenat. Zadkiel hjelper deg med glede hver gang det er noe du har bruk for å vite. Kun ved å stille ham spørsmål kan du få hans hjelp. Noen ganger benytter Zadkiel den sokratiske måten å undervise på, dvs, han vil vise deg vei til selv å finne frem til den viten du behøver. Den beste måten å få nytte av Zadkiels lære på er ved å legge merke til mønstre i alt hva du ser, hører og tenker.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #32 Skrevet 17. april 2011 2 små og en spire 18-24 april man-ons ANGEL THERAPY Engle-terapi Erkeengelen Raphael: ”Overdra dine sorger og bekymringer til oss engler, og la oss bære dine byrder.” Tilleggsbudskap: ”Har du bedt oss engler om hjelp til din situasjon? Vi kan hjelpe deg hvis du gir oss lov til det. Akkurat nå: lukk øynene og trekk pusten dypt eg rensende. Påkall deretter mentalt dine skytsengler og erkeenglene og be dem om hjelp. Ikke presiser hvilken hjelp du ønsker, det er nok å fortelle oss hvilken situasjon du ønsker hjelp til. Fremfor alt, vær åpen for å ta i mot den hjelpen som kommer til deg. Hjelpen kan komme i form av en innskytelse, en intutitiv ide eller en direkte inngripen. Hvis du tar i mot gjentagne råd, er det viktig at du følger dem. Å arbeide med Erkeengelen Raphael: Be Raphael om å omgi alt som trenger healing med sin smaragdgrønne aura. De krystaller som er tilknyttet Raphaels healende energi er smaragd og malakitt. ons-fre LEADERSHIP Lederskap Erkeengelen Gabriel: ” Tiden er inne for at du vedkjenner deg dine lederevner og din posisjon som leder, slik at du kjærlig kan veilede andre.” Tilleggsbudskap: ”Vedgå deg din kraft på kjærlig vis, og bruk den til gavn for det overordnede gode. Jeg veileder deg i dine handlinger, slik at de inspirerer og motiverer andre. Jeg vil også erstatte din eventuelle tvil på egne evner og kvalifikasjoner med å øke trangen til å tjene, hjelpe og undervise. Når du i høyere grad fokuserer på ”Hvordan jeg kan tjene”, spekulerer du ikke så mye på hva andre måtte mene om deg. Fokuser på dine styrker, de mange ting du har lært, og hvor godt det føles å være et levende eksempel på å følge sin Guddommelige veiledning”. Å arbeide med Erkeengelen Gabriel: Gabriels navn betyr: ”Gud er min styrke”, dette uttrykket gjelder også for deg. Uavhengig av din bakgrunn, strømmer Guds kraft gjennom deg til alle tider. Gabriel kan hjelpe deg med fryktløst å gjøre bruk av denne kraften. Hun vil forsikre deg om at det er ufarlig for deg å være kraftfull, og hun beskytter deg i alle henseender. Gabriels aura er kobber slik som hennes trompet. Når du bærer krystallen citrin eller edelmetallet kobber, kommer du lett i kontakt med hennes energi. fre-søn PEACE Fred Erkeengelen Chamuel: ”Fred oppnås ved å huske at kun kjærlighet er ekte” Tilleggsbudskap: ”Se forbi denne sakens overfalte og se den underliggende sannheten; at alle involverte er Guds barn, fylt med kjærlighet. Ved å fokusere på denne sannheten fremkaller du en kjærlig atfred og kjærlige løsninger. Selv om tingene ikke er hva de utgir seg for, må du stole på at en høyere visdom styrer dem. Kjærligheten er den eneste kraften som eksisterer, og dens lys spres i alt mørke. Gjør det til din intensjon å se etter eksempler på dette lyset i deg selv og hos andre, og du vil oppnå mer lys i ditt sinn, ditt hjerte, dine tanker og ditt liv. Denne viten er fredens fundament.” Å arbeide med Erkeengelen Chamuel: kall på Chamuel når du ønsker å føle deg roligere, mer fredfylt og mer sentrert. Han er den personlige og globale freds erkeengel. Han er særdeles snill, kjærlig og søt. Han fremkaller en behagelig følelse av begeistring når han arbeider med deg. Vit at Chamul ser dine sanne kvaliteter og elsker deg betingelsesløst.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #33 Skrevet 17. april 2011 spår ikke i denne tråden Dirflos79, trekker bare orakelkort for uken som kommer (men 25 kommer inn hos meg, så håper du har født før det hehe, masse lykke til!) 18-24 april man-ons GIFTS FROM GOD Gaver fra Gud Erkeengelen Sandalphon:” Vi engler bringer deg gaver fra din Skaper. Bred armene ut for å ta imot dem.” Tilleggsbudskap: ”Himmelen er vidt favnende og i konstant utvidelse. En av måtene himmelen utvider seg på er til stadighet å gi og å sende kjærlighet. Denne kjærligheten sendes til deg i mange skikkelser, og din neste oppgave består i å være villig til å ta imot. Akkurat nå avventer svarene på dine bønner, kun din villighet til å ta i mot. Bred armene ut for å ta i mot disse gavene! Det er din skapers vilje at du er lykkelig, sunn, trygg og at alle dine behov skal bli dekket. Legg all din frykt for å ta i mot i mine hender.” Å arbeide med erkeengelen Sandalphon: En av Sandalphons viktigste roller består i å bringe videre og å besvare våre bønner. Sandalphon sier at hver eneste bønn blir hørt og oppfylt (selv om oppfyllelsen kan skje på en annen måte enn vi venter). Alle bønner er av samme viktighet i Himmelen og det er masser av engler til å hjelpe alle på jorden. Kall på Sandalphon når du trenger hjelp til å bli i stand til å ta i mot. ons-fre PATIENCE Tålmodighet Erkeengelen Jophiel: ”Dine drømmer blomstrer med større hastighet enn du aner. Dog har de stadig bruk for pleie og tålmodighet.” Tilleggsbudskap: ”det tar tid for et frø å spire fram, bryte opp fra jorden og vokse til en blomstrende plante. Ikke desto mindre kan hvert øyeblikk av en plantes livssyklus bringe glede til dem som legger merke til dens skjønnhet. Nyt på tilsvarende måte den prossessen som gjør dine drømmer til virkelighet. Sett ned farten og vær takknemlig for hvert skritt som gir din manifestasjon håndgripelig form. Legg merke til alt du lærer og all den kjærlighet som kommer fram av hvert øyeblikk du bruker på å leve ut dine drømmer.” Å arbeide med Erkeengelen Jophiel: Jophiel hjelper oss til å oppleve større nåde og fred i våre liv ved å sette ned farten og legge merke til all den skjønnhet som allerede finnes omkring oss. Hun ber oss om å nyte og om å glede oss over hvert øyeblikk istedenfor å basere vår lykke på framtidige mål. Påkall Jophiel hver gang du føler deg stresset, jaget eller ulykkelig. Hun vil gjøre deg mer bevisst dagliglivets mirakler, og hun vil gjøre deg bedre i stand til å sette pris på dem. fre-søn YOU ARE SAFE Du er trygg Erkeengelen Michael: ” Jeg beskytter deg mot lavere energier og jeg passer på deg, på dine kjære og på ditt hjem.” Tilleggsbudskap: ”Gi slipp på dine bekymringer; jeg omgir deg, dine kjære, ditt hjem og dine eiendeler med et kraftfullt, kjærlig lys. Dette lyset kaster negative energier tilbake og tiltrekker seg kjærlige opplevelser. Fokuser på dette lyset og på kjærligheten – ikke på frykten – da vil du tiltrekke deg det du fokuserer på. Når du gjør deg fri fra frykten får du ekstra tid og energi som du kan bruke på din misjon i livet. Når du er fryktløs, er du fri. Vit at du til enhver tid er i sikkerhet, og at min beskyttelse er fullkommen.” Å arbeide med Erkeengelen Michael: ”Michaels hovedoppgave består i å fjerne fryktens lavere energier. Hvis du blir engstelig eller bekymret, kan du be Michael om å bringe deg fred. Du kan også be ham om å rense ditt hjem, ditt kontor, din bil eller ditt lokalsamfunn for giftige energier. Når du har påkalt Michael, vil du antagelig merke en varm følelse. Det er på grunn av hans brennende krigerånd. Du kan be Michael om å være hos deg konstant; han er fullt ut i stand til å være hos alle som kaller på han samtidig.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #34 Skrevet 17. april 2011 Marthe21 18-24 april man-ons PRIORITIZE Prioritering Erkeengelen Metatron: ”Fokuser på dine høyeste prioriteringer. Jeg hjelper deg å organisere og motivere deg.” Tilleggsbudskap:” ”Hva er ditt kall?” Hva får ditt hjerte til å synge? Når du fokuserer på disse områdene, økes din livsfyllte energi til gavn for alle. Få styr på din planlegging, og bruk mer tid på prosjekter og aktiviteter som står ditt hjerte nær. Gjør valg som ærer dine prioriteringer og støtter din misjon i livet.” Å arbeide med Erkeengelen Metatron: Metatron er en av to erkeengler som engang har vandret rundt på jorden i menneskeskikkelse (den andre er Sandalphon). Metatron var profeten og skriveren Enok som ble opphøyet på grunn av sitt eksemplariske jordeliv. Han fortsetter som skriver og regnskapsfører i Himmelen. Han hjelper dessuten folk med å utvikle organisatoriske og regnskapsmessige ferdigheter. År du påkaller Metatron, motiverer han deg til å organisere dine prioriteringer. ons-fre PATIENCE Tålmodighet Erkeengelen Jophiel: ”Dine drømmer blomstrer med større hastighet enn du aner. Dog har de stadig bruk for pleie og tålmodighet.” Tilleggsbudskap: ”det tar tid for et frø å spire fram, bryte opp fra jorden og vokse til en blomstrende plante. Ikke desto mindre kan hvert øyeblikk av en plantes livssyklus bringe glede til dem som legger merke til dens skjønnhet. Nyt på tilsvarende måte den prossessen som gjør dine drømmer til virkelighet. Sett ned farten og vær takknemlig for hvert skritt som gir din manifestasjon håndgripelig form. Legg merke til alt du lærer og all den kjærlighet som kommer fram av hvert øyeblikk du bruker på å leve ut dine drømmer.” Å arbeide med Erkeengelen Jophiel: Jophiel hjelper oss til å oppleve større nåde og fred i våre liv ved å sette ned farten og legge merke til all den skjønnhet som allerede finnes omkring oss. Hun ber oss om å nyte og om å glede oss over hvert øyeblikk istedenfor å basere vår lykke på framtidige mål. Påkall Jophiel hver gang du føler deg stresset, jaget eller ulykkelig. Hun vil gjøre deg mer bevisst dagliglivets mirakler, og hun vil gjøre deg bedre i stand til å sette pris på dem. fre-søn PASSION Lidenskap Erkeengelen Haniel: ” Stol på og følg dine fornyede lidenskaper i ditt kjærlighetsliv og i din karriere.” Tilleggsbudskap: ” Man risikerer å kjøre seg fast og bli deprimert derom man er for forsiktig. Du har bedt om mer lykke og spesifikke retningslinjer. Jeg har tent lidenskapens ild i ditt hjerte for å opplyse og å veilede deg. Du kan rolig ta sjanser og følge ditt hjertes lengsel. Be meg om å være din partner på din lidenskaps vei, så jeg kan veilede deg og gi deg næring. Vær oppmerksom når du føler en sterk viten sammen med en brennende lidenskap; det er nemlig på den måten jeg gir deg informasjon om ditt neste skritt.” Å arbeide med Erkeengelen Haniel: Haniels navn betyr ”Guds ære”. Haniel kan hjelpe deg med å ære Gud ved å leve etter dine høyeste idealer. Hun vil fremelske dine skjulte talenter og hjelpe deg med å finpusse dine ferdigheter. Når du deretter anvender dine mektige metoder på dine sanne lidenskaper, vil du oppleve Guddommelig magi!”
Gjest Skrevet 17. april 2011 #35 Skrevet 17. april 2011 Tigrerra 18-24 april man-ons COMFORT Trøst Erkeengelen Azrael: ” Jeg er hos deg i nødens stund, og jeg hjelper ditt hjerte å leges”. Tilleggsbudskap: ” Selv den sterkeste opplever ubehagelige situasjoner og man skal ikke skamme seg over å ta seg tid til å lege sine hjertesår. Det er et godt tidspunkt for rolig å reflektere over dine sanne følelser. Skriv dem ned i en privat dagbok. Og påkall deretter meg slik at jeg kan trøste ditt hjerte og ditt sinn. Jeg kan hjelpe deg til å sove bedre om natten og til å gi deg ro i sjelen.” Å arbeide med erkeengelen Azrael: Azraels aura er en vakker, ganske lys fløtefarget nyanse, en ganske svak gultone. Han omgir sørgende og døende personer med dette lyset for å trøste dem. Når Azrael er i nærheten kan du kanskje se eggeskallsfargede blinkende lys i lokalet. Den fløtegule kalcitkrystallen er forbundet med Azraels energi. Du kan oppnå ytterligere trøst ved å bære en slik krystall. ons-fre RELATIONSHIP HARMONY Harmoniske relasjoner Erkeengelen Raquel: ” Vi engler åpner alle involvertes hjerter. Alle konflikter og uoverenstemmelser er i ferd med å løses” Tilleggsbudskap: ”Dine bønner om personlig fred er blitt hørt, og du fortjener ros for din innsats for å skape fred i situasjonen. Visualiser alle involverte (inkludert deg selv) som åpne og samarbeidsvillige, også selv om enkelte personer ikke opptrer slik til vanlig. Stol på den indre veiledningen du mottar, og vit at selv om forandringer kan være ubehagelige, er de ofte nødvendige. Be meg om hjelp i alle sammenhenger der dine menneskelige relasjoner trenger healing. Du skal vite at alle relasjoner dypest sett rommer velsignelse, kjærlighet og viktige ting vi har bruk for å lære, også selv om det overfladisk sett ikke ser slik ut. Fokuser på denne sannhet så mye som mulig.” Å arbeide med Erkeengelen Raquel: Raquels navn betyr ”Guds venn”, og hans primære rolle er å skape orden og harmoni i menneskelige relasjoner. Han er i stand til å avklare konflikter og omtales ofte som ”Rettferdighetens og rimelighetens erkeengel”. Be Raquel om å megle dersom du kommer i konflikt. Han finner en kreativ løsning som vil være til gavn for alle. fre-søn COUNSELOR Rådgiveren Erkeengelen Azrael: ” Du er en naturlig rådgiver. Mange nyter godt av din veiledning og bekreftelse.” Tilleggsbudskap: ”Det hører til ditt livs formål og gi råd og veilede mennesker på måter som oppmuntrer, motiverer, trøster, healer og inspirerer. Du er en ekte åndelig rådgiver. Mennesker opplever deg som en tillitsvekkende og fortrolig venn. Utvid ditt rådgivende arbeid til neste trinn. Du står foran det å kunne hjelpe et større antall mennesker. Påkall meg for støtte og veiledning.” Å arbeide med erkeengelen Azrael: Azraels navn betyr ” Den Gud Hjelper”. Han hjelper dem som selv er hjelpere. Han er spesielt interessert i å hjelpe rådgivere som arbeider med sørgende eller døende. Be Azrael om å styre dine ord og handlinger i situasjoner hvor du fungerer som rådgiver; og han vil hjelpe deg til å være tålmodig og medfølende. Han kan også hjelpe deg i gang i den rådgivende profesjonen og lede deg i retning av den riktige utdannelse, trening og blomstrende praksis.
Gjest Skrevet 17. april 2011 #36 Skrevet 17. april 2011 Adine_mirakel*ønskes 18-24 april man-ons LIFE REWIEW Tilbakeblikk over livet Erkeengelen Jeremiel: ” Gjør opp status over livet ditt, og beslutt å gjøre en endring eller å helbrede alt som måtte være ute av balanse” Tilleggsbudskap: ” Det krever mot å gjøre opp status over ditt liv, men hvis du gjør det med humor og medfølelse, vil opplevelsen få deg til å vokse og bli klokere. Jeg hjelper deg med å finne fram til hvor du har vært. Vi ser på hva du har lært, og hvordan dette kan være til gavn for deg i dag og i morgen. Vi vil også legge merke til de livsmønstre som ikke er til gavn i ditt livs store sammenheng. Vi vil ta de nødvendige steg for å frigjøre deg fra disse mønstrene.” Å arbeide med Erkeengelen Jeremiel: En av Jeremiels oppgaver består i å hjelpe sjeler som nylig har forlatt deres fysiske kropp til å gjøre opp status over deres liv. Han hjelper også dem som fortsatt lever med å gjøre det samme. Ta deg tid til å være alene i nærmeste framtid, og be Jeremiel hjelpe deg med å gå gjennom hvor du har vært, hva du har lært, hvilke mønstre du er rede til å gi slipp på og hva du er takknemlig for i ditt liv. ons-fre PEACE Fred Erkeengelen Chamuel: ”Fred oppnås ved å huske at kun kjærlighet er ekte” Tilleggsbudskap: ”Se forbi denne sakens overfalte og se den underliggende sannheten; at alle involverte er Guds barn, fylt med kjærlighet. Ved å fokusere på denne sannheten fremkaller du en kjærlig atfred og kjærlige løsninger. Selv om tingene ikke er hva de utgir seg for, må du stole på at en høyere visdom styrer dem. Kjærligheten er den eneste kraften som eksisterer, og dens lys spres i alt mørke. Gjør det til din intensjon å se etter eksempler på dette lyset i deg selv og hos andre, og du vil oppnå mer lys i ditt sinn, ditt hjerte, dine tanker og ditt liv. Denne viten er fredens fundament.” Å arbeide med Erkeengelen Chamuel: kall på Chamuel når du ønsker å føle deg roligere, mer fredfylt og mer sentrert. Han er den personlige og globale freds erkeengel. Han er særdeles snill, kjærlig og søt. Han fremkaller en behagelig følelse av begeistring når han arbeider med deg. Vit at Chamul ser dine sanne kvaliteter og elsker deg betingelsesløst. fre-søn YOU ARE SAFE Du er trygg Erkeengelen Michael: ” Jeg beskytter deg mot lavere energier og jeg passer på deg, på dine kjære og på ditt hjem.” Tilleggsbudskap: ”Gi slipp på dine bekymringer; jeg omgir deg, dine kjære, ditt hjem og dine eiendeler med et kraftfullt, kjærlig lys. Dette lyset kaster negative energier tilbake og tiltrekker seg kjærlige opplevelser. Fokuser på dette lyset og på kjærligheten – ikke på frykten – da vil du tiltrekke deg det du fokuserer på. Når du gjør deg fri fra frykten får du ekstra tid og energi som du kan bruke på din misjon i livet. Når du er fryktløs, er du fri. Vit at du til enhver tid er i sikkerhet, og at min beskyttelse er fullkommen.” Å arbeide med Erkeengelen Michael: ”Michaels hovedoppgave består i å fjerne fryktens lavere energier. Hvis du blir engstelig eller bekymret, kan du be Michael om å bringe deg fred. Du kan også be ham om å rense ditt hjem, ditt kontor, din bil eller ditt lokalsamfunn for giftige energier. Når du har påkalt Michael, vil du antagelig merke en varm følelse. Det er på grunn av hans brennende krigerånd. Du kan be Michael om å være hos deg konstant; han er fullt ut i stand til å være hos alle som kaller på han samtidig.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. april 2011 #38 Skrevet 17. april 2011 Tusen takk! Dette var interessant lesing og jeg prøver å ta det til meg. Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå