Gå til innhold

i kveld/morgen vil jeg prøve noe nytt :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle prøve å trekke tre orakel kort for uken som kommer. første kort for første del (man-ons), andre for andre del(ons-fre) og siste kort for siste del (fre - søn) :)

har aldri prøvd det før, men har sett Doreen Virtue(forfatteren av orakelkortene) gjøre dette med flere av de kortene jeg bruker på facebook/youtube så litt morro å prøve det ut her også ;)

så sleng deg på med fødselsdato (INGEN ANONYME) så skal jeg ta det litt sånn fortløpende i kveld og i morgen!

ha en strålende lørdag der ute i verden!

lys og kjærlighet fra lilja ♥

Skrevet

hei..

fødseldatoen min er 2 april 1969

(lurer jo på hvortid jeg blir gravid..og hvor mange barn vi får+kjønn...)

Skrevet

Slenger meg på her:)

16.08.82

Skrevet

God morgen :o)

Du kan gjerne legge noen kort på meg! Er litt i tenkeboksen, igjen :oP Men har liksom en følelse av at det kommer til å løse seg, og at jeg/vi går en fin fremtid i møte!

Håper du har det bedre nå? <3

Mange varme klemmer fra meg...

041082

Skrevet

Hei:) slenger meg på jeg også:) født 050186.

Skrevet

jeg blir gjerne med :)

010891

Skrevet

Jeg er med:)

150576

Ha en strålende lørdag du også, lilja:)

Skrevet

se gjerne på meg også :D

210488

good påske :D

Skrevet

Heia:) 12.08.87 ;)

Ha en fin kveld ;) Å Takk :D

Skrevet

Ja, takk :) 210779

Ha en riktig god påske!!! :)))

*klem*

Skrevet

Jeg slenger meg på her også, jeg:) 280881:) Tusen takk, og god påske!

Skrevet

Du kan gjerne spå meg :) Graviditet/fødsel? Termin i morgon 17.04 :)

Født 16.05.79

Skrevet

here we go! OG HUSK DETTE ER HELT NYTT FOR MEG ;)

solrose1

18-24 april

man-ons :

take back your power

TAKE BACK YOUR POWER

Ta tilbake din kraft

Erkeengelen Raziel: ” Bruk din Gudegitte kraft og intensjon til å manifestere velsignelser i ditt liv.”

Tilleggsbudskap: ” Du er en lysende skapning: du er vismann og trollmann, yppersteprest/ yppersteprestinne og du er suveren til å manifestere. Nå er tiden inne til å samle din åndelige kraft og styrke, og å gjøre bruk av din myndighet. Forandre kjærlig og bestemt dine intensjoner til virkelighet. Be bønner angående dine intensjoner og be om tegn og veiledninger slik at du kan forme dine manifestasjoner til det høyest tenkelige nivå.”

Å arbeide med Erkeengelen Raziel: Erkeengelen Raziels navn betyr ” Guds hemmeligheter”. Denne erkeengelen vil hjelpe deg til å forstå esoterisk åndelige ideer og å gjøre praktisk bruk av dem. Kall på Raziel for å få hjelp til dine alkymistiske arbeider – til å forvandle ideer til gull.

ons-fre

breath

BREATHE

Trekk pusten

Erkeengelen Raphael: ”Trekk pusten dypt og pust langsomt ut"

Tilleggsbudskap: ” I stressede perioder kan det hende at du ubevisst holder pusten. Men, som du vet, så er det å trekke pusten nødvendig for å skaffe oksygen til din hjerne, din kropp, din ånd og selve ditt liv. Skriv en lapp til deg selv hvor du minner deg selv på å trekke pusten, for å huske hvor viktig det er å puste dypt og regelmessig. Reis på utflukter til steder hvor det er rikelig med frisk luft. Du vil også legge merke til at luftkvaliteten er bedre i nærheten av vann, som på stranden eller ved en sjø. Selv et karbad eller en dusj vil bringe deg i kontakt med de positive ioner som er forbundet med vann og luft.”

Å arbeide med Erkeengelen Raphael: Raphaels navn betyr: ”Den som Gud helbreder” og han er kjent som den engelen som har med fysiske helbredelser av alle levende vesener og gjøre. Ofte gir Raphael oss Guddommelig veiledning (Intuisjon, tanker, ideer, drømmer og så videre) om hvordan vi best kan medvirke til å holde kroppen sunn. Legg merke til de inntrykkene du får når du påkaller Raphael for å oppnå helbredelse, og sørg for å følge de innskytelser som måtte dukke opp.

fre-søn

clairaudience

CLAIRAUDIENCE

Klarhørsel

Erkeengelen Zadkiel: ”Legg merke til den kjærlige veiledningen du hører i ditt indre eller fra andre mennesker”.

Tilleggsbudskap: ”Du hører ekte Guddommelig veiledning med stor klarhet. Den kommer i form av gjentatte budskap, som anmoder deg om å forbedre en situasjon for deg selv eller andre. Vær meget oppmerksom på alt du hører i ditt indre og med dine fysiske ører. Guddommelige retningslinjer er gjentatte, kjærlige og ytterst relevante. Be meg om hjelp hvis du har behov for å få utdypet noe av det du hører.”

Å arbeide med Erkeengelen Zadkiel: Zadkiels aura er dyp indigoblå. Ved å bære mineralet lapis lazuli kan du oppnå en tettere forbindelse til Zadkiel. Hold stenen over øyenbrynene for å vekke chakraene ved dine ører og for tydelig å kunne høre det Guddommeliges stemme.

Skrevet

☆ღAskepott snart3barnsmor ღ☆

18-24 april

man-ons

remember who you are

REMEMBER WHO YOU ARE

Husk hvem du er

Erkeengelen Michael: ” Du er et kraftfullt, kjærlig og kreativt Guds barn. Du er høyt elsket”

Tilleggsbudskap: ”Du er skapt i Guds bilde og likhet, og inneholder dermed alle disse kvaliteter. Ditt indre Guddommelige lys er i sannhet rent og klart og ingen feiltrinn kan skremme Guds fullkomne skaperverk. Vær ikke redd for din kraft, storslåtthet eller visdom. Når du har suksess, er du en inspirasjon for andre. Når du endrer ditt liv og bringer det i tettere samklang med dine interesser, er du en inspirasjon for andre. Vær kraftfull! Vær storslått! Dette er deg.”

Å arbeide med Erkeengelen Michael: ”Michaels navn betyr ” Den som er som Gud”, han uttrykker Skaperens vidunderlige kvaliteter; kjærlighet, kraft, styrke og urokkelig tro. Når du påkaller Michael vekkes og forsterkes disse kvalitetene i deg selv. Be Michael om å tre fram i dine drømmer og fjerne all din frykt som måtte hindre deg i å fullt ut nyte og leve ut dine åndelige gaver og kvaliteter. Michel arbeider spesielt godt med oss når vi sover fordi vi i denne tilstanden er mer åpne og mottakelige.

ons-fre

beloved one

BELOVED ONE

Den elskede

Erkeengelen Chamuel: ” Jeg hjelper deg i ditt forhold til din åndelige sjelspartner”

Tilleggsbudskap: ” Kjærlighet er i og omkring deg akkurat nå. Du behøver ikke å søke etter den. Bare ved å tenke kjærlige tanker og utføre kjærlige gjerninger tiltrekker og manifisterer du kjærlighet i alle aspekter av ditt liv. Kall på meg for å veilede dine tanker og handlinger til å tiltrekke romantikk i ditt liv. Snakk jevnlig med meg om ditt kjærlighetsliv. Jeg kan hjelpe deg med å forelske deg i livet, og jeg kan heale og manifistere praktfulle relasjoner.”

Å arbeide med Erkeengelen Chamuel: Chamuels aura er lys grønn, som et nyutsprunget blad en vårmorgen. Du kan føle deg tettere på Chamuels kjærlige energi ved å ha en fluorittkrystall på deg.

fre-søn

career transition

CAREER TRANSITION

Karriere skifte

Erkeengelen Chamuel: ” Ditt livs formål er ved å utløse et velsignet karriereskifte”.

Tilleggsbudskap: ” Du har bedt om hjelp med hensyn til din karriere, og du er nå ved å få denne hjelpen. Noen ganger oppleves forandringer som stressende, men jeg hjelper deg med å fjerne det gamle fra ditt liv slik at det blir plass til det nye. Vær meget oppmerksom på tilbakevendende ideer, drømmer og visjoner da disse er Guddommelig inspirerte veivisere på din ønskede vei. Kanskje kan du ikke se hele veien (eller hvor den fører hen); men det vil bli kastet lys over hvert skritt underveis.”

Å arbeide med Erkeengelen Chamuel: Chamuels navn betyr ” Den som ser Gud”. Hans evne til å se klart hjelper oss til å finne ting, situasjoner og mennesker. Han er kjent for å hjelpe folk å finne den karrieren som er best egnet i forhold til deres livs formål og lidenskaper. Tilkall jevnlig Chamuel som din karriereveileder!

Skrevet

vet du har det litt tungt nå TusseMor ♂07+♂09, men det blir bedre ;) send meg en pm så kan vi snakke litt på privaten :) her er ting i ro og snart balanse, så håper det ved varer hihi klem

18-24

man-ons

clear your space

CLEAR YOUR SPACE

Rydd ditt rom

Erkeengelen Jophiel: ”Bli kvitt ditt overflødige rot, rens energiene rundt deg og bruk Feng Shui”.

Tilleggsbudskap: ”Dine fysiske omgivelser, hjemme så vel som på din arbeidsplass, påvirker deg på mange nivåer. Rot kan tappe deg for energi, kreativitet og framgang. Jeg vil hjelpe deg med å finne tid og motivasjon til å uønsket innblanding fra dine fysiske omgivelser. Sammen gir vi slipp på alt som ikke tjener deg. Vi sørger for at ting du ikke bruker blir gitt til noen, sendt til gjenbruk eller kassert. Vi åpner vinduene slik at det kommer frisk luft inn i stuene. Jeg vil følge lavere energier ut. Som følge av disse bestrebelsene vil du oppleve store forbedringer på alle felter i ditt liv.”

Å arbeide med erkeengelen Jophiel: Jophiels aura er dyp rosa, som tegn på hennes vakre, kjærlige og omsorgsfulle vesen. Krystaller med en mørk rosa farge som for eksempel rosa rubellitt, er forbundet med Jophiels energi. Be om Jophiels hjelp hver gang du gjør storrengjøring eller renoverer ditt hjem. Det er som å ha din egen åndelige interiørarkitekt og feng shui konsulent!

ons-fre

indigo and crystal children

INDIGO AND CRYSTAL CHILDREN

Indigo- og krystallbarn

Erkeengelen Metatron: ” Det finnes et bånd mellom deg og barn. Spesielt kan du hjelpe følsomme barn”

Tilleggsbudskap: ”Det hører med til din livs oppgave å hjelpe og å undervise barn. Du er her for å hjelpe disse barna md å bevare og å styrke deres synske og åndelige gaver. Undervis andre voksne i å oppdra og nære disse spesielle barna. De meget små krystallbarna og de litt eldre indigobarna er viktige for denne planetens framtid. Du kan bidra til å sikre dem en strålende framtid, og jeg vil hjelpe deg.”

Å arbeide med erkeengelen Metatron: Hvis du føler deg dratt mot å hjelpe barn (dine egne, eller barn i alminnelighet), kan du be Metatron om en arbeidsoppgave som avspeiler dine naturlige talenter og interesser. Metatron arbeider tett sammen med synske og sensitive barn. Han elsker å hjelpe voksne med å hjelpe disse barna. Påkall Metatron hvis du har bruk for mer tid, penger, ideer, kontakter eller annen form for støtte til denne oppgaven. Han hjelper deg til å manifestere dine behov slik at ditt fokus kan rettes mot hans elskede krystall- og indigobarn.

fre-søn

prosperity

PROSPERITY

Velstand

Erkeengelen Ariel: ”Dine materielle behov blir dekket når du følger din intuisjon og manifisterer dine drømmer i virkeligheten.”

Tilleggsbudskap: ”Jeg tømmer et overflødighetshorn av velstand over deg og ditt liv, og ber deg åpne dine armer slik at du kan ta i mot. Noen av skattene kommer i form av strålende ideer, og andre som muligheter. Vi vil arbeide sammen om å realisere dine høyeste drømmer, og jeg ber deg om å overføre alt du måtte ha av bekymringer til meg. Gud og jeg elsker deg meget høyt og er glade for å kunne hjelpe deg på denne måten. Vi vet at du vil la denne godheten gå videre til andre.”

Å arbeide med Erkeengelen Ariel: Ariel har å gjøre med Guddommelig magi, som betyr øyeblikkelig manifestasjon av den høyeste vilje. Ariel hjelper deg med å tiltrekke deg all den støtten du trenger til ditt livs misjon. Du skal vite at det er normalt og riktig at mirakler inntreffer på dette området. Ariels aura er lys rosa. Hvis du har en rosenkvartskrystall på deg, vil ditt hjerte åpne seg ytterligere for Ariels storslåtte kjærlighet. Be henne om alt du måtte ha bruk for, og hun vil veilede.

Skrevet

Nussi

18-24 april

man-ons

angel therapy

ANGEL THERAPY

Engle-terapi

Erkeengelen Raphael: ”Overdra dine sorger og bekymringer til oss engler, og la oss bære dine byrder.”

Tilleggsbudskap: ”Har du bedt oss engler om hjelp til din situasjon? Vi kan hjelpe deg hvis du gir oss lov til det. Akkurat nå: lukk øynene og trekk pusten dypt eg rensende. Påkall deretter mentalt dine skytsengler og erkeenglene og be dem om hjelp. Ikke presiser hvilken hjelp du ønsker, det er nok å fortelle oss hvilken situasjon du ønsker hjelp til. Fremfor alt, vær åpen for å ta i mot den hjelpen som kommer til deg. Hjelpen kan komme i form av en innskytelse, en intutitiv ide eller en direkte inngripen. Hvis du tar i mot gjentagne råd, er det viktig at du følger dem.

Å arbeide med Erkeengelen Raphael: Be Raphael om å omgi alt som trenger healing med sin smaragdgrønne aura. De krystaller som er tilknyttet Raphaels healende energi er smaragd og malakitt.

ons-fre

nurture

NURTURE

Omsorg

Erkeengelen Gabriel: ” Når du viser omsorg for et barn, gjør du det samme for ditt eget indre barn. Begge aktiviteter er viktige for deg akkurat nå”

Tilleggsbudskap: ”En grunn til at det er viktig for deg å hjelpe barn, er at du på den måten også hjelper ditt eget indre barn. Du lærer fra deg det du selv har bruk for å lære. Vær derfor spesielt oppmerksom på de budskapene du overbringer til barn og deres foreldre. Du skal vite at disse budskapene også er myntet på deg. Ta deg tid til å le, leke, være fjollete og sorgløs. Gi ditt indre barn så mye kjærlighet og oppmerksomhet som mulig.”

Å arbeide med Erkeengelen Gabriel: Gabriel arbeider med mødre og barn gjennom alle faser fra unnfangelse, fødsel, adopsjon og oppvekst. Hun hjelper også voksne barn. Hvis ditt hjerte lengter etter tid til å leke, kan du be Gabriel sørge for å gjøre dette mulig. Hun vil hjelpe deg på vei mens du tar deg av ditt indre barn. Hvis du ber henne om det, vil hun også hjelpe deg med ønsker og behov du selv måtte ha som foreldre.

fre-søn

clairaudience

CLAIRAUDIENCE

Klarhørsel

Erkeengelen Zadkiel: ”Legg merke til den kjærlige veiledningen du hører i ditt indre eller fra andre mennesker”.

Tilleggsbudskap: ”Du hører ekte Guddommelig veiledning med stor klarhet. Den kommer i form av gjentatte budskap, som anmoder deg om å forbedre en situasjon for deg selv eller andre. Vær meget oppmerksom på alt du hører i ditt indre og med dine fysiske ører. Guddommelige retningslinjer er gjentatte, kjærlige og ytterst relevante. Be meg om hjelp hvis du har behov for å få utdypet noe av det du hører.”

Å arbeide med Erkeengelen Zadkiel: Zadkiels aura er dyp indigoblå. Ved å bære mineralet lapis lazuli kan du oppnå en tettere forbindelse til Zadkiel. Hold stenen over øyenbrynene for å vekke chakraene ved dine ører og for tydelig å kunne høre det Guddommeliges stemme.

Skrevet

Selzo

18-24 april

man-ons

overcoming difficulties

OVERCOMING DIFFICULTIES

Overvindelse av vanskeligheter

Erkeengelen Jeremiel: ” Det verste ligger nå bak deg, og du er i ferd med å legge tidligere utfordringer bak deg.”

Tilleggsbudskap:” De utfordringene du har vært utsatt for har gjort deg sterkere og lært deg nye ting. I stedet for å bli bitter har du medfølende åpnet ditt hjerte for andre i en lignende situasjon. Du har sluttet å bebreide andre. Du synes heller ikke synd på deg selv. Det er derfor du nå har overvunnet dine utfordringer. Ditt positive syn på tingene tiltrekker en kjærlig løsning og nye situasjoner på et høyere åndelig forståelsesnivå. Hold deg positiv!”

Å arbeide med Erkeengelen Jeremiel: Jeremiels navn betyr ”Guds barmejertighet”. Når du påkaller han, viser han barmhjertighet overfor deg og alle andre involverte. Jeremiel styrer deg og andre til å handle på kjærlige måter. Dessuten hjelper han deg til å anlegge et barmhjertig perspektiv som setter deg i stand til konstant å behandle deg selv med respekt og kjærlig omsorg.

ons-fre

compassion

COMPASSION

Medfølelse

Erkeengelen Zadkiel: ”Bløtgjør ditt hjerte i forhold til denne situasjonen og alle involverte inkludert deg selv.”

Tilleggsbudskap: ” Jeg kan hjelpe deg til å tilgi deg selv og andre, eller til medfølende å se tingene fra alle synsvinkler. Du behøver ikke endre din egen oppførsel eller atferd. Det handler rett og slett om å forholde deg til situasjonen med et kjærlig hjerte. Dette gir det kraft og gjør det mulig for kreative løsningsforslag å dukke opp.”

Å arbeide med erkeengelen Zadkiel: Zadkiels navn betyr ”Guds rettferdighet”, og han hjelper oss med å bli mer tilgivende overfor oss selv og andre. Be ham om å komme inn i dine drømmer og fungerer som en åndelig skorsteinfeier som fjerner giftige emosjonelle avfallsstoffer fra ditt hjerte. Han sørger for at alle får dekket sine behov, og det på mirakuløst vis, skjer en emosjonell healing

fre-søn

healthy lifestyle

HEALTHY LIFESTYLE

Sunn livsstil

Erkeengelen Raphael: ”Spis sunn kost, få tilstrekkelig med søvn og mosjoner regelmessig for optimal sunnhet”.

Tilleggsbudskap: ”Du er med på å skape din egen sunnhet ved å følge dine indre innskytelser i forhold til ditt levevis. Jeg gir deg indre vink for å gjøre kostholdet ditt sunnere, eller for å anmode deg mosjonere mer eller hvile mer. Når jeg pirker på deg, er det ikke for å plage deg eller for å berøve deg dine fornøyelser. Min anmodning er snarere et svar på dine bønner om høyere energinivåer, større velbefinnende, vekttap og et bedre humør. Når du passer godt på kroppen din, vil ditt syn på livet og din selvaktelse blomstre.”

Å arbeide med erkeengelen Raphael: Raphael er den himmelske lege. Han ordinerer forebyggende og helbredende tiltak i form av Guddommelig inngripen og veiledning. I første omgang kaster han seg inn i situasjonen og omgir den med sitt smaragdgrønne healende lys og sin kjærlighet – og situasjonen blir øyeblikkelig healet. (men i sistnevnte tilfelle, som er den vanligste), vil Raphael gi deg intuisjoner og hint som viser deg hvordan du kan bidra til helbredelsen.

Skrevet

vs91

18-24 april

man-ons

sensitivity

SENSITIVITY

Sensitivitet

Erkeengelen Haniel: ” Du er ekstra sensitiv overfor energier og følelser akkurat nå. Respekter deg selv og dine følelser.”

Tilleggsbudskap: ” Sensitivitet er en vakker og kraftfull gave. Det er ikke noe som heter å være ”for sensitiv”. Din sensitivitet hjelper deg å vite sannheten om situasjoner og mennesker. Det er viktig for deg å stole på og å handle ut fra disse innskytelsene, intuisjoner og inntrykk. Bruk tid alene i naturen for ytterligere å utvikle din sensitivitet. Unngå tøffe situasjoner og kjemiske stoffer. Både hjemme og på arbeid kan du be meg om å hjelpe deg å velge sunne matvarer, drikkevarer, aktiviteter og selskap. Du skal vite at du trygt kan ha sterke følelser da disse er en del av din sensitivitet. Visualiser deg og meg innhyllet i vakkert, blåhvitt lys. Dette lyset opphever alle lavere energier og omdanner dem til kjærlighet. Lyset hjelper deg også å skille mellom dine egne følelser og andres.”

Å arbeide med Erkeengelen Haniel: Haniel hjelper oss å respektere vårt naturlige kretsløp, stemninger og rytmer. Hun støtter oss i å være åpne for alle aspekter av oss selv, både våre sterke og våre svake sider og våre skyggesider. Påkall henne hvis du føler deg utrygg eller har det vondt med deg selv. Haniel hjelper deg å påskjønne deg selv, og å se hvor vakker du er akkurat nå.

ons-fre

all is well

ALL IS WELL

Alt er i den skjønneste orden

Erkeengelen Jeremiel: ”Allting skjer nøyaktig som det er bestemt; Det er skjulte velsignelser du snart vil forstå”

Tilleggsbudskap: ” Noen ganger er det som tilsynelatende er et problem, i virkeligheten svaret på en bønn som opptrer i forkledning. Når vi ber om hjelp, hender det at Himmelen blir nødt til å bryte ned det gamle for å gjøre plass til det nye. I en slikk overgangsperiode er det godt å kunne bruke avslapningsteknikker som yoga, trekke pusten dypt, mosjon og meditasjon. Be meg om å gjøre din overgang harmonisk og ubesværet for alle involverte. Vit at denne forandring er til det bedre.”

Å arbeide med Erkeengelen Jeremiel: Hver erkeengel har sin egen aurafarge. Jeremiels farge er dyp aubergine. Når du ser glimt av mørkt purpurfarget lys, er det et tegn på at Jeremiel er med deg.

Hver erkeengels energi er forbundet med en spesiell krystalltype; for Jeremiels vedkommende er dette ametysten. Ved å bære en ametyst kan du føle deg enda nærmere Jeremiels vennlige og kjærlige energi.

fre-søn

life review

LIFE REWIEW

Tilbakeblikk over livet

Erkeengelen Jeremiel: ” Gjør opp status over livet ditt, og beslutt å gjøre en endring eller å helbrede alt som måtte være ute av balanse”

Tilleggsbudskap: ” Det krever mot å gjøre opp status over ditt liv, men hvis du gjør det med humor og medfølelse, vil opplevelsen få deg til å vokse og bli klokere. Jeg hjelper deg med å finne fram til hvor du har vært. Vi ser på hva du har lært, og hvordan dette kan være til gavn for deg i dag og i morgen. Vi vil også legge merke til de livsmønstre som ikke er til gavn i ditt livs store sammenheng. Vi vil ta de nødvendige steg for å frigjøre deg fra disse mønstrene.”

Å arbeide med Erkeengelen Jeremiel: En av Jeremiels oppgaver består i å hjelpe sjeler som nylig har forlatt deres fysiske kropp til å gjøre opp status over deres liv. Han hjelper også dem som fortsatt lever med å gjøre det samme. Ta deg tid til å være alene i nærmeste framtid, og be Jeremiel hjelpe deg med å gå gjennom hvor du har vært, hva du har lært, hvilke mønstre du er rede til å gi slipp på og hva du er takknemlig for i ditt liv.

Skrevet

bettens

18-24 april

man-ons

healthy lifestyle

HEALTHY LIFESTYLE

Sunn livsstil

Erkeengelen Raphael: ”Spis sunn kost, få tilstrekkelig med søvn og mosjoner regelmessig for optimal sunnhet”.

Tilleggsbudskap: ”Du er med på å skape din egen sunnhet ved å følge dine indre innskytelser i forhold til ditt levevis. Jeg gir deg indre vink for å gjøre kostholdet ditt sunnere, eller for å anmode deg mosjonere mer eller hvile mer. Når jeg pirker på deg, er det ikke for å plage deg eller for å berøve deg dine fornøyelser. Min anmodning er snarere et svar på dine bønner om høyere energinivåer, større velbefinnende, vekttap og et bedre humør. Når du passer godt på kroppen din, vil ditt syn på livet og din selvaktelse blomstre.”

Å arbeide med erkeengelen Raphael: Raphael er den himmelske lege. Han ordinerer forebyggende og helbredende tiltak i form av Guddommelig inngripen og veiledning. I første omgang kaster han seg inn i situasjonen og omgir den med sitt smaragdgrønne healende lys og sin kjærlighet – og situasjonen blir øyeblikkelig healet. (men i sistnevnte tilfelle, som er den vanligste), vil Raphael gi deg intuisjoner og hint som viser deg hvordan du kan bidra til helbredelsen.

ons-fre

you know what to do

YOU KNOW WHAT TO DO

Du vet hva du skal gjøre

Erkeengelen Uriel: ” Stol på din indre viten og omsett den straks i handling.”

Tileggsbudskap: ” Du besitter en visdom som er langt større enn du aner. Denne visdommen har allerede gitt deg de svarene du søker. Bruk denne viten og stol på den. Hvis du tviler kan du be meg om klare tegn som underbygger dine tanker og ideer. Jeg kan også hjelpe deg å omsette dine ideer til handling, og med å bestemme hvilke trinn du skal konsentrere deg om etterpå. Alt du behøver å gjøre er å spørre meg. Deretter må du være villig til å samarbeide med meg gjennom aktiv handling.”

Å arbeide med Erkeengelen Uriel: Uriel hjelper oss med å få klarhet i tildekte situasjoner ved å kaste lys over vår vei. Han belyser kun et skritt av gangen: derfor er det ikke sikkert at du klart vil kunne se det endelige resultatet av dine handlinger. Med Uriels hjelp vil du likevel vite hvilke skritt du skal ta – hele veien.

fre-søn

spread your wings!

SPREAD YOUR WINGS

Spre dine vinger

Erkeengelen Ariel: “Du skal ikke holde deg selv tilbake akkurat nå. Tidspunktet er perfekt og du er rede til å fly høyt!”

Tilleggsbudskap: ”Selv om du kanskje føler deg truet ved utsikten til forandring, og ved tanken på å bevege deg utenfor din komfortsone, er du rede til å fly høyt. Ønsk nye muligheter velkommen og vit at du trygt kan følge ditt hjerte og dine drømmer. Fokuser på kjærlighet, tjeneste og ånd. Unngå negative og skeptiske personer. Husk at du inspirerer andre når du forvandler utfordringer til seire.”

Å arbeide med Erkeengelen Ariel: Ariel elsker alle levende vesener og er henrykt over å kunne hjelpe dem alle. Hun er en mester i manifestasjon, spesielt støtter hun mennesker som er healere, lærere og serviceytere. Hun nærer stor interesse for miljøsaker, og hun arbeider tett med naturens engler om å beskytte og å heale dyr, spesielt fugler, fisk og andre dyr som lever i eller ved vann. En måte å arbeide med Ariel på er gjennom miljøarbeid, inkludert innsamling av søppel ved en sjø, en elv, en bekk eller et hav; bidra med tid eller penger til miljøsaker; eller gå over til miljøvennlige rengjøringsmidler.

Skrevet

takktakk ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥ ha en god søndag!

18-24 april

man-tirs

healthy lifestyle

HEALTHY LIFESTYLE

Sunn livsstil

comfort

COMFORT

Trøst

Erkeengelen Azrael: ” Jeg er hos deg i nødens stund, og jeg hjelper ditt hjerte å leges”.

Tilleggsbudskap: ” Selv den sterkeste opplever ubehagelige situasjoner og man skal ikke skamme seg over å ta seg tid til å lege sine hjertesår. Det er et godt tidspunkt for rolig å reflektere over dine sanne følelser. Skriv dem ned i en privat dagbok. Og påkall deretter meg slik at jeg kan trøste ditt hjerte og ditt sinn. Jeg kan hjelpe deg til å sove bedre om natten og til å gi deg ro i sjelen.”

Å arbeide med erkeengelen Azrael: Azraels aura er en vakker, ganske lys fløtefarget nyanse, en ganske svak gultone. Han omgir sørgende og døende personer med dette lyset for å trøste dem. Når Azrael er i nærheten kan du kanskje se eggeskallsfargede blinkende lys i lokalet. Den fløtegule kalcitkrystallen er forbundet med Azraels energi. Du kan oppnå ytterligere trøst ved å bære en slik krystall.

you know what to do

YOU KNOW WHAT TO DO

Du vet hva du skal gjøre

Erkeengelen Uriel: ” Stol på din indre viten og omsett den straks i handling.”

Tileggsbudskap: ” Du besitter en visdom som er langt større enn du aner. Denne visdommen har allerede gitt deg de svarene du søker. Bruk denne viten og stol på den. Hvis du tviler kan du be meg om klare tegn som underbygger dine tanker og ideer. Jeg kan også hjelpe deg å omsette dine ideer til handling, og med å bestemme hvilke trinn du skal konsentrere deg om etterpå. Alt du behøver å gjøre er å spørre meg. Deretter må du være villig til å samarbeide med meg gjennom aktiv handling.”

Å arbeide med Erkeengelen Uriel: Uriel hjelper oss med å få klarhet i tildekte situasjoner ved å kaste lys over vår vei. Han belyser kun et skritt av gangen: derfor er det ikke sikkert at du klart vil kunne se det endelige resultatet av dine handlinger. Med Uriels hjelp vil du likevel vite hvilke skritt du skal ta – hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...