Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. april 2011 #1 Del Skrevet 15. april 2011 Tar evigheter å poste innlegg her inne og svar som ikke dukker opp ..... GJØR NOE MED DET!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 16. april 2011 Ser det er 4 stk som har svart, men jeg ser INGEN av svarene !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2011 #3 Del Skrevet 16. april 2011 Fantastisk. Svarte jeg ikke nettopp her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiaa Skrevet 16. april 2011 #4 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har svart... prøvd å svare, men svarene mine forsvinner! Det samme gjelder mange andre steder... De er bare borte!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 16. april 2011 #5 Del Skrevet 16. april 2011 de blir sikkert postet på facebook...... men irriterende er det og det har ikke hjulpet med whatever som er blitt gjort for å forberede saken :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 18. april 2011 #6 Del Skrevet 18. april 2011 Vi kan ikke si annet enn at det jobbes med å finne en løsning på problemet. Dessverre er det ikke løst over natten da det er mange avhengigheter i et slikt stort forum, men jeg kan love deg at teknisk, de ansvarlig for løsningen og leverandør av databasen jobber med forbedringer. Forstår frustrasjonen deres fullstendig og nei dette er ikke bra. Opplever det selv. Kan dessverre ikke sette noe tidsperspektiv på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå