Gå til innhold

hva er....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

1) Hundrevis av klesplagg som fikk meg til å se ut som en klovn, og som derfor aldri ble brukt. Kan starte butikk med alle feilkjøpene mine, har varelageret klart!

2) En merkelig type joggevogn med tre hjul (har hatt både easywalker og philteds som var supre, men denne var en annen type.) Kjøpte den heldigvis brukt da. Ungen satt i den kanskje 3 ganger, han trivdes ikke i den, og før han vokste inn i den størrelsen, var det blitt uaktuelt å sitte i vogn. Den var så stor og dyp at en røslig femåring ville følt seg liten der, så toåringen bare nekta å være i den. Håpløs patent.

3) Mange IKEA-varer som ser såååå smarte ut der og da, men som viser seg å være unødvendig skrot. Samme med postordrevarer eller Europrisvarer. F eks ulike oppbevaringsbokser i plast og papp, og vakuumposer (sånne man putter dyner eller klær i, og så suger man lufta ut), selvvannende verandakasse (jeg eier ikke grønne fingre) og masse annet rask.

4) To billige dassbørster forrige helg! Skulle holde en stor familiefest i et leid selskapslokale, og mamma rådet meg til å kjøpe håndsåpe, tørkepapir og dassbørster i fall det manglet i lokalene. Skjønner fortsatt ikke hvem som skulle ha glede av disse børstene i løpet av festen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143145095-hva-er/#findComment-143145164
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...