Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp det siste innlegget :(

Skrevet

Det var dette du sto, og du vil sikkert ikke like å lese det. Hadde store problemer med bim i går kveld så det jeg skrev kom ikke opp og jeg ser heller ikke annet svar enn at du ikke ser mine innlegg. Men her er det jeg skrev, + litt mer:

Hvorfor begynner du å ta betaling for det du ser når du er på ett slik forum? Mange av jentene her inne som spør er usikre, hormonelle og mange lei og de griper etter halmstrå enkelte ganger. Kan rett å slett ikke la være å spørre.....

Vi er mange her som har vært her mye lengre enn deg og ingen av oss har krevd betaling utenom Rosene og det og smaker dårlig...

For på ett slikt forum burde vi heller hjelpe så godt vi kan istedet for å prøve å tjene penger...

Liker ikke dette jeg....

Skrevet

HÅPER IKKE FOLK ER SÅ DUMME AT DE OVERFØRER PENGER TIL DETTE TULLET!!!

VIRKER EKSTREMT USERIØST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Anonym: Slike ting er fryktelig usaklig og unødvendig å skrive!

Skrevet

det er ikke lov til og skrive inn slik enn legg her på denne siden.Og du spådde meg og du tok helt feil.Du sa helt sikkert 100%at jeg skulle få ei jente,men jeg har en veldskapt og flott sønn.

Skrevet

ikke noe slemt sakt men jeg er litt enig her i det Athina's verden skriver her.

Skrevet

må desverre signere athina her jeg også :(

er så mange andre måter du kan tjene penger på enn å gjøre det her inne. lag deg en webside og gjør det der istedet. dette er et forum hvor det skal være en positiv og god tone.. jeg hadde en lang pause fordi jeg syntes det ble for mye mas fra rosene her en periode og ønsker egentlig ikke å skygge banen her igjen, for det har vært veldig hyggelig her inne noen uker nå.

jeg skjønner man kan ønske å få litt betalt når man bruker mye tid på readinger, men da bør man som sagt finne andre forum å gjøre det på.

no offence..

Skrevet

Nå syntes jeg vi dro det litt langt her jenter..:)

Ikke kjefte på mtp.. de fleste som kan se, spå, lese, tar betalt for det.. og det er ikke store summen hun spør etter..:) Dessuten så har hun sett på x-antall gratis allerede.. Men Mtp, jeg er enig i at du kanskje burde annonsere slike ting andre steder:) Siden vi alle sammen spår gratis her inne.

Men syntes ikke du skal få kjeft av den grunn, vi andre som ikke velger å gjøre det kan jo bare fortsette slik vi holder på:)

Har personlig fått mange gode og sikre spåinger av mtp og hun fortjener og få noe igjen for det, men som sagt.. kanskje et annet sted??:)

klem til alle Spåkjerringene, eller snart påskekjerringene her inne:D hihi

Skrevet

Hmm, tror ikke innlegget mitt kom opp.. Nytt"!!;)

Men, jeg syntes mtp får mye unødvendig kjeft her jeg jenter:) De fleste som spår, ser osv. tar betalt for det. Jeg er nok enig i at dette forumet kanskje ikke er rett sted, og ville nok ikke gjort det selv..

Men mtp er dyktig i det hun driver med og jeg har vært heldig og satt pris på maaaange seeinger GRATIS fra henne:) Skjønner at man vil ha noe igjen etterhvert, men mtp som sagt, kanskje et annet sted..:) Men kjefter ikke på:D

Alle jentene her inne syntes jeg er dyktige og alle gjør dette her inne frivillig, derfor burde det være gratis..

Men mtp, du kan helt klart få betalt for dette, men kanskje henvend deg et annet sted? Så slipper du å få kjeft også:P

Ha en god påske alle spådamer:D

Skrevet

Er ingen av oss som spår som kjefter på -mtp- :-)

Men det gir meg en like dårlig smak i munnen når hun vi loha betaling, som når jeg ser Rosene er inne å dytter på sin egen tråd og vil ha betaling.

Som Lily og andre sier så vil man ha gjengjeld i form av betaling så lag en nettside. Greit nok at det ikke er mye penger for ett legg, men det lang tid og energi å legge dem for oss alle. Og vi har jo ikke annet å gjøre når vi sitter her, dette er jo ikke jobben vår. Og har vi plutselig annet å gjøre, så logger vi av å gjør det og blir bare borte - dette stedet er ikke første prioritet for noen av oss. For enten har vi vært her i tidligere graviditeter, kanskje er vi prøvere, noen av er gravide og andre har nå født. Så vi har alle en tilknytning til sidene, og vi vet alle hvordan det er å være på den andre siden.

Så og bruke dette forumet for å tjene penger uansett hvor lite det kan være, så det liker jeg ikke....

Og Marthe21: Har ingen sammenheng mellom hvor mange man spår, på hvor lang tid og hvor vennlig man er - spår man her inne så gjør man det av egeninteresse og at man vil hjelpe. Her er det om hva som er rett og galt - det er min mening :-)

Og som Lily også sier, det har vært kjempekoselig her inne den siste tiden, men når det blir snakk om å ta betaling, så reagerer brukerne negativt og noen av oss som spår liker det ikke, og da blir det ikke noe hyggelig her inne :-(

Skrevet

Jo Athina, jeg sa jo at jeg er helt enig i deg med det.. men syntes liksom ikke stemningen blir noe bedre av å påpeke det.. vi kunne jo bare latt det gå liksom, også lar vi heller være å gjøre det samme:)

<3

Skrevet

synes det skal være lov å si hva man mener om sånt. hadde det vært en tråd om det så tror jeg ikke jeg hadde brydd men stort, men kom noen tråder om det på en gang, og fikk litt vond magefølelse på det og tenkte jeg i hvertfall skulle si hva jeg følte når det først ble tatt opp på en fin måte.

har som sagt ikke noe imot mpt og synes hun gjør en fin jobb her inne, men dette er et gratis forum som er nevnt før og bør brukes på den måten det er ment å bruke ;)

nå har jeg sagt hva jeg mener om det her, så kommer ikke med noe mer om saken :)

ha en finfin søndag!

lys og kjærlighet fra lilja

Skrevet

-Athina's verden-

Ikke missforstå, men skal spå gratis også :D Men det eg tenkte på var de som vil ha store legg som kan ta en goooooood stund å sitte med. :D Svarer på det som de lurer på ang graviditet osv....

Men tenkte på store legg da det er også magen som spør om jobb, kjærlighet, og laaaangt grem i tid.. :)

Skrevet

-Marthe21-

enig med deg der at det er mangen eller alle som har spåd meg er dyktige... Ikke i tvil om det :)

Kansje eg kunne lagt det ut et annet sted, men er ikke andre steder enn her inn :P Trivest ganske godt her inne :)

Skrevet

-Anonym-

Korfor skjule seg bak et nick? tror også eg vet hvem du er :P Men men som alle vet når de blir spåd eller de som spår vet at noen ganger kan man ta feil om du selv ønske er jente :)

Skrevet

Dette var kun et innlegg til de som villa ha et større legg slik som eg ikke gidder å legge her inne og skrive, bedre å få det på mail da så kan vi se tilbake på hva som ble skrevet osv....

Korleis folk ser på det er opp til de, men stopper ikke å spår gratis her ine på det eg har sett hittil fordi om :)

Synest vi er en knall gjeng her inne.. Og seff må folk for si sin mening om dette :) ikke noe i veien for det, men synets når man skal si sin mening bør vi ikke gjemme oss bak et anonymt nick, det sier meg bare en ting og det er usikkerhet og at den personen ikke tør å stå for det den har skreve.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...