Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vite at hode er ned, men de har ikke nevnt noe om hode er festet. Så tenkte jeg ikke noe mer på det før ei venninne av meg sa at det var rart de ikke hadde sagt noe, for om vannet går og hode ikke er festet så skal man legge seg ned eller noe?

Regner med at noen vet noe her ;)

37+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk journalen din, skal stå der om hodet er knapt festet, festet eller ikke.

Skrevet

Se på helsekortet. Under leie skal det stå H/F hvis hodet er festet. Står det H/B betyr det at hodet er bevegelig.

Ettersom jeg har lest her inne er det ikke lenger sånn at man må legge seg ned hvis vannet går og man ikke er sikker på at hodet er festet. Man skal imidlertid ringe til føden og si fra, og få nærmere beskjed.

Skrevet

Her står det bare "H". Godt ho har hode da i hvertfall, haha

Skrevet

Hodet trenger ikke feste seg for at fødselen skal sette i gang. Da jeg ventet nr 2 festet det seg aldri, og da startet fødselen med at vannet gikk. Jeg ringte føden med en gang og de ville ha meg inn til sjekk, men siden ikke riene var effektive nok, ble jeg sendt hjem - uten restriksjoner om hverken det ene eller andre.

Men jeg var til kontroll for 1,5 uke siden og fikk samme beskjed som deg...hodet langt nedi bekkenet, men bevegelig. I dag var det imidlertid festet (er 39 uker i dag) - så det er enda tid for at hodet evt skal feste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...