Gå til innhold

Flørte med andre.. Hyggelig det, vel.....

Anbefalte innlegg

Syns det passer så fint idag, det å få vite at typen flørter og prater om sex med kjæresten til broren min..

Etter å prøve å holde ut flere uker, der jeg har vært sliten, endelig å få slappe av, reise på ferie med typen og kose meg..

Alt går i vasken..

Pratet til han idag og sa ifra om at jeg hadde hørt om det.. fikk til svar : " Ja, det å flørte er jo langt ifra å være utro.."

Rett etter svaret la jeg til sex-samtalen mellom de.. Himla med øyene og sa det bare var tøv..

Ha en strålende fredagskveld alle sammen..... Her renner ihvertfall begeret over, mens han drar på fylla.. yay me.

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan? Kanskje litt dumt og tro man har sperra profilen med bare hu som venn der de kommenterer på statusen.. (Facebook)

Sex-samtalen fikk jeg se etter han lot meg få tilgang før å vise han ikke hadde gjort noe "galt.."

Hva slags sex-samtale var det da? Jeg hadde en samtale med en gammel kollega her om dagen hvor vi pratet om hvor lyst vi hadde på hverandre en gang, og at i et annet liv kunne det blitt noe mellom oss. Men ser ikke på dette som utroskap. Små hemmeligheter, spenning og fristelser man sier nei takk til må man da ha lov til å ha selv om man er i et forhold, så lenge man ikke gjør noe mer ut av det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...