Gå til innhold

" Jeg kan ikke ha barnet i helga for jeg har viktige ting som MÅ bli gjort!" Også finner jeg ut nå at han sitter hjemme med noen venner og har planer om å dra på byen! Sende mld eller ikke??

Anbefalte innlegg

Blir så himla oppgitt! Bf kunne ikke ha barnet i helga, fordi han hadde viktige ting han bare måtte få gjort denne helga (sa i fra på tirsdag). Sa det var greit, men finner nå ut at han sitter hjemme med noen venner som vurdere å gå ut på byen!!!

I tillegg til dette greier han å prestere å skriver der at han kan bli med ut, for han gleder seg så mye til å sove lenge! Han må jo det, for i morgen SKAL han på byen uansett!

Kjenner jeg bli veldig provosert. Selv om jeg koser meg masse med sønnen min, er jeg veldig sliten selv også. Har hatt eksamen x 2 denne uka her + jobb, så kunne trengt fri og dette vet han.. Skal jeg sende han mld hvor jeg sier hvor dårlig gjort dette er? Eller bare la vær??

Fortsetter under...

Jeg hadde ringt og sagt noe sånt som dette:

Ja, du skal på byen du, er du redd for å si at du ikke gidder å ha sønnen din? Ja ja, det er ditt tap, det merkes spesielt når han blir større og legger merke til denslags.

Også må han jo selvfølgelig være edru når du ringer.

Han virker jo ikke så veldig interresert i ungen sin, når festing er viktigere enn barnet. Jeg personlig hadde nok sendt han en melding og gitt han noen sannhetens ord.

Uten tvil...jeg hadde ringt han og fortalt han nøyaktig hvor landet ligger. Jeg ville gjort det klart for han at jeg elsker å ha ungen, men at han får ta seg selv i nakken for gutten trenger en pappa -og en dag kan han ende med å angre bittert på tullet sitt...

Ja kjenner jeg blir skikkelig irritert! Dette er veldig unødvendig og guttungen ga tydelig tegn på at han savner pappa når han var innom en tur i går.

Noen forslag til hva jeg kan skriver på sms? Gidder ikke ringe, for vet at han er med venner (som har en lett tendens å blande seg borti)..

hl

Annonse

"Du har saktens prioritetene dine i orden, registrerer jeg! Har du noen forståelse for hvordan dette tar seg ut overfor din sønn som savner deg voldsomt? Kos deg på byen med viten om at dersom du noen gang prøver deg på liknende stunt, vil du ikke lenger ha samvær med gutten du nå valgte bort med løgn!"

Jeg skrev dette: " Hei. Trodde du hadde viktige ting å gjøre i helga jeg, i og med at du ikke kunne ha *****? Ser jo nå på facebook at du planlegger en tur på byen!? Syns det virker veldig unødvendig å drive å gi meg helgene dine når du ikke skal noe viktig ( og nei, jeg anser ikke bytur, bursdagsfest ol. som viktig!). *****har savnet deg veldig mye denne uka, og da blir dette her veldig provoserende!! "

hl

Takk for støtten alle sammen!!

Fikk svar nå da: Jeg vet faktisk ikke om jeg skal på byen enda! Og i morgen er det bursdagsfest ja derfor vi skulle bytte!"

Mitt svar: Jeg orker egentlig ikke å bry meg om hva du gjør i helgene jeg, men når det går utover *****så blir jeg oppgitt! Syns dette er veldig (veldig!) dårlig prioritert av deg!"

Var egentlig et ganske dårlig svar av meg, men blir så oppgitt av han at jeg ikke vet hva jeg skal skrive =S Godt barnet ikke skjønner når han skal til pappa ja!

hl

Takk for støtten alle sammen!!

Fikk svar nå da: Jeg vet faktisk ikke om jeg skal på byen enda! Og i morgen er det bursdagsfest ja derfor vi skulle bytte!"

Mitt svar: Jeg orker egentlig ikke å bry meg om hva du gjør i helgene jeg, men når det går utover *****så blir jeg oppgitt! Syns dette er veldig (veldig!) dårlig prioritert av deg!"

Var egentlig et ganske dårlig svar av meg, men blir så oppgitt av han at jeg ikke vet hva jeg skal skrive =S Godt barnet ikke skjønner når han skal til pappa ja!

hl

He he, husker en periode jeg var invitert i bursdag omtrent hver helg.

Får håpe det er bestekompisen sin bursdag, ellers er det en ganske så tynn unnskyldning, synes jeg.

Annonse

Nei det er ikke en bestevenn, er en felles bekjent av begge to. Jeg ble også inv. men svarte nei fordi jeg ikke kjenner han lenger (og ingen av de som skal dit heller). Men ser jo nå at det er dit han skal...

Blir helt matt av dette her jeg, er det mulig?!!

hl

Jeg hadde ringt å sagt at dette ikke er dette som var avtalen. Og sagt at han pent fikk droppet å dra på byen. For du kommer å leveren gutten i morgen tidlig!!

Ja nesten så jeg skulle gjort det, men gjør det ikke. Har virkelig ikke samvittighet til å levere barnet til en fyllesyk og sur pappa...

hl

Nei, det er riktig av deg. Gutten vil ikke ha noen stor glede av å være sammen med en fyllesyk pappa i dårlig humør.

Men jeg regner med at barnefar skjønner at han nå har dummet seg ut, og at det ikke vil være like lett å bytte helg i fremtiden... For heretter bør du stille strengere krav til han, når det er hans helg er det hans helg. Da skal det være større ting på gang hvis han skal bare bytte helg.

Ja skjønner jo nå at jeg må "kontrolere" hva han skal om han skal bytte. Om han skjønner at han har dummet seg ut, tviler jeg egentlig sterkt på. Håper han sover godt i natt da.

hl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...