Gå til innhold

Grrrr..alene.. IGJEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg her på søndag om kjæresten/samboeren/barnefar som dro hele tiden... Jeg satt meg ned og snakket med han om det, og han beklaget seg og sa at han ikke hadde tenkt på det sånn før, ble litt lei seg, jeg fikk litt dårlig samvittighet, men begge fikk iallefall lufta litt. Men nå, siden søndagen, har han gjort det 3 ganger allerede. Nå i kveld ble jeg eeekstra irritert!!! Vi satt og spiste, og i det han var ferdig med maten sin (han spiser mye fortere enn meg) reiser han seg opp og sier at han stikker ut en tur med en kamerat (jeg vet hvem denne kameraten er, han bor rett ved siden av oss, og jeg har ingen grunn til å mistenke utroskap for de som har trukket den konklusjonen). Jeg blir grinete, og sier at det hadde jo vært hyggelig om han venta til jeg hadde spist ferdig. Da satt han seg litt snurt ned i sofaen og sier "ah, det blir bare så seint før jeg får kommet meg ut" (!!????)

Jeg ble full av faen og sa at han bare skulle gå..gidder ikke sitte å prøve å nyte maten mens en snurt samboer sitter ved siden av meg og sutrer.

Er jeg skikkelig urimelig som blir litt furt av den oppførselen? Føler meg skikkelig nedprioritert!

(dere som ikke har lest det andre innlegget mitt: Jeg har ikke reagert slik hver gang, og jeg har latt han gjøre som han vil, jeg har ikke bånd på samboeren min)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143144525-grrrralene-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke lest det andre innlegget ditt, men må innrømme at jeg synes det er respektløst å gå fra middagsbordet mens du fortsatt spiser. Mener selvsagt ikke at det ikke finnes unntak hvis noe haster, men ikke hvis man "bare" skal bort til en kamerat.

På meg så virker det ikke som om han prioriterer tid sammen med deg, og at han ikke tar samtalen deres på alvor. Tror nok ikke at jeg hadde godtatt dette i lengden.

Uff..det er sånn jeg tenker også.. Vi har det veldig fint på alle andre områder, og jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne en så stor "feil" ved han. Kjenner selv at det ikke kommer til å funke i lengden, og det sa jeg til han sist vi pratet, men han hører meg ikke, eller så har vi det ikke så bra som jeg tror :(

Huff dette høres IKKE lovende ut.

Han sier rett ut at han ikke klarer å komme seg fort nok ut av huset. Med andre ord han vil ikke tilbringe tid sammen med deg. Han er nok ikke klar for noe familieliv og høres umoden ut. Han oppfører seg dårlig. Det er ikke deg det er noe feil med. Hvem blir ikke sur av å bli nedprioritert hele tiden av noen som burde sett en veldig høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...