sisten Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Har en liten på 11 dager og har til nå samsovet. Han har sovet godt til nå men merket i natt at han kavet litt så ville han ha bryst hele tiden. Tenker han sover kansje tyngre i egen seng.
flypapir Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Her gjør vi litt begge deler igrunn. Innimellom sovner vi begge når jeg ammer henne på natta og da blir hun liggende ved siden av meg. Om jeg derimot er våken prøver jeg å legge henne over i sin egen seng. De to siste nettene har hun faktisk sovet hele natta i egen seng og det gjør at jeg også sover bedre Prøv deg litt frem og finn ut hva som funker best for dere. Både barn og voksne er forskjellige. Kan hende gutten din sover best i egen seng? Min lille tulle er forresten 9 dager gammel, så jeg regner med at vi har endel prøving og feiling forran oss før vi kommer inn i de "ordentlige" rutinene
sisten Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2011 Ja, det blir vel litt prøving før vi finner en god rutine. Har 2 jenter fra før og de var litt "lettere" på natten, men han her er veldig snill han også :-) Trenger en rutinert hverdag med 3 barn og et bonusbarn :-) Tror jeg også vil sove bedre dersom han sover i egen seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå