Gå til innhold

Fra singel til kjæreste/samboer?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i 3år nå, har vært alene med barnet mitt fra hun var et par måneder gammel.

Jeg er veldig glad i mitt eget selskap, har alltid noe å gjøre, og synes det er fantastisk å være dronning i mitt eget hus.

I høst møtte jeg mannen med stor M. Jeg kan omtrent si at jeg er 110% sikker på at vi har en fremtid sammen. Han er mer enn jeg noen gang hadde trodd var mulig å finne.

Han sover over her når det er muligheter for det. Men når han har sovet over noen dager, synes jeg det er godt når han drar hjem til seg selv. Deilig å være for meg selv, deilig å få ryddet og vasket litt, deilig å prompe (rett og slett). Savner han jo alltid etter noen timer.

Hver gang jeg får den følelsen "nå skal det jammen bli godt å være alene litt", så blir jeg usikker.

Jeg vet at jeg hadde tenkt den tanken uansett hvem jeg hadde vært sammen med, jeg er rett og slett for glad i mitt eget selskap.

Hvordan gå fra å være singel til å være kjæreste???

Kan jo nevne at vi også jobber sammen, så er jo boksavlig talt sammen 24/7.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143144279-fra-singel-til-kj%C3%A6restesamboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er heldig du:) Jeg har vært singel fra og til i 4 år (jeg og eksen gjorde flere forsøk), men i fjor sa jeg stopp og har vært singel siden. Jeg tror du bare skal nyte det jeg. Når det kommer til den dagen at dere evt skal flytte sammen så kan dere gjøre litt ting fra hverandre. Akkurat er dere sikkert sammen mest mulig pga dere er så nyforelsket osv. Tror bare du skal ta det med ro jeg og bare nyte underveis:)

Jeg har bodd alene med ungene i 4 år, og kjenner den følelsen med å trives i eget selskap.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...