Gå til innhold

Sitter her med regelmessige kynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

39+1 i dag....

fikk masse kynnere etter å ha måtte sprunget etter hestene i dag( stakk av fra beite 2 ganger) nå er di gått over til sterke kynnere med menssmerter, kommer me 2-6min mellom rom og varer i 40-80sekunder.

spennende å se om det tar seg opp eller bare blir med mas;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her med det samme, men vil snart kalle det rier jeg da..

var hos jordmor på dagen i dag, hun kjente 3 cm åpning, moden, sentrert livmor og kunne lett ta på hodet til barnet:)

nå har jeg kynnere/rier med 6-7 min mellomrom og de varer i ca 40-50 sek hver...

har hatt det slik siden 12 i dag ca..

spent på om han kommer snart eller om det bare er lurerier..er forresten 38+6 i dag:)

Skrevet

spennende:-)

lykke til:-)

må bare vente å se om det tar seg opp jeg, litt usikker og hvor grensen går, noen må jeg puste meg gjennom...

sist startet det med at vannet gikk... ikke lett dette men regner med at jeg vet når det virkelig begynner:-)

får bare håpe jeg inser at det er rier før det er for sent... 1 time til sykehuset;-)

syns ikke riene var så kjempe vonde sist....

Skrevet

Jeg har fått mensmurring og kynnere i kveld. Håper at det blir regelmessig og tar seg opp til rier. Er så klar til å møte prinsessen

Skrevet

spennende! sist jeg fødte var det ca 3 timer fra riene ble regelmessige med ca 4 min mellom, til han var ute.. og da var jeg førstegangs.. Så jeg blir ikke vente for lenge når det starter her hvertfall :))

Lykke til!!

Skrevet

Så heldige dere er!!! Håper dere føder i løpet av natta nå da :)

Jeg har fremdeles ikke noe regelmessig :( Men prøver å vente tålmodig :)

Skrevet

jeg å sitter her å vet ikke når grensa går, vannet gikk hos meg sist å så da var det ikke noe tvil hehe

har bare 20 min til sykehuset så jeg holder nok ut en stund til , men er som deg at noen må jeg puste meg igjennom men ikke alle...uff er så spent og blir fryktelig skuffa om dette gir seg...

hadde vellykket snuing i går så satser på det var det som, gjorde susen:)

masse lykke til til deg og dere andre, blir spennende å se nå babyene våre kommer:)

Skrevet

Sååååå morro da :)Håper og det starter for dere :) Masse lykke til ;) Her er d heller ikke noe regelmessig.. :( MYE kynnere vonde harde kynnere og menssmerter som e må virklig puste meg gjennom.. Men har hatt d sånn de to tre siste ukene :/ Så man blir litt sliten og lengter etter d sga bli regelmessig :/

Blir sååå gla for å se at andre endelig kommer i mål :D Lykke til nok en gang :D og send gjerne fødestøv i lange baner :D Er nå 39 + 1 :)

Skrevet

hvordan går det med dere damer??:)

her har det dabbet litt av, så jeg å mannen har vært ute å gått en tur i håp om at det tar seg opp igjen.. får se:)

Skrevet

har vært i dusjen jeg, fremdeles kynnere ca hvert 5 min(trodde det skulle gi seg vis det bare var kynnere etter en varm dusj?)

di er ikkje så vonde men kjenner tydelig når di begynner å øker i styrke for å så dabbe av....

ser på sen kveld nå så får jeg se om det går ann å sove etter på:-)

Skrevet

har vært i dusjen jeg, fremdeles kynnere ca hvert 5 min(trodde det skulle gi seg vis det bare var kynnere etter en varm dusj?)

di er ikkje så vonde men kjenner tydelig når di begynner å øker i styrke for å så dabbe av....

Skrevet

Skrevet

Har hatt noen kraftige smerter i ryggen nå.. begynte rolig i formiddag, men kjente det da også fremme og det var uregelmessig. I ettermiddag ble det verre, og de kom ca hvert 5 min, og varte i 1 1/2-2 min.. tok meg en varm, deilig dusj og det lindret utrooooolig godt! Men så var det på an igjen et kvarter seinere.. har vært rolig en time nå, men kjenner at takene er her igjen..

Kjenner også at de øker i styrke, men det kan godt bli mye vondere og mer regelmessig!

Spennende å se om det fortsetter i natt, krysser fingrene for det:)

Er forresten 38+1..

Skrevet

Skrevet

beklager det samme kom mange ganger, daten klikka litt;-)

Skrevet

Hvordan gikk det med dere damer?

det dabbet av i 4tia i natt hos meg.... bare lureri;-) 8 dager til termin i dag:-)

Skrevet

Samme her, sovnet i 1-tiden jeg... men de siste var veldig vonde for å si det mildt, så kanskje det hjelper litt på smerteterskelen i det minste:)

Skrevet

Er her jeg å damer:( dabbet av rundt kl 24 ca, sovnet godt og sov godt nesten hele natten bortsett fra tissepauser da..

kjenner jeg er litt skuffet nå.. men har begynt med seriøst husvask i håp om å sette det igang igjen..

hadde masse masse rosaslim på papiret i sta vet ikke hva det kan være??

også driver mine venninder å sier jeg må ha sex med gubben, men vet ikke om jeg har så lyst til det..føler liksom ikke for det...men vil det hjelpe noe evt da? jeg er jo helt moden...

håper vi føder snart da damer... har 10 dager til termin så har jo noen dager å gå på men hadde vært fint å få han ut nå før hele slekta drar på påskeferie..tenker i forhold til barnevakt til junior..

vi får holde oss oppdatert her inne i dag da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...