Gå til innhold

OK! Hvordan bli mangemillinær før fyllt 25?

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer helt ærlig at jeg er misunnelig. Hadde likt å ha foreldre med god råd selv.

Til gjengjeld kan mannen og jeg være veldig STOLTE over å ha skaffet alt selv. Vi kommer begge fra relativ fattige kår, tok utdannelse og jobbet hardt for det vi har nå, uten å få ei krone i hjelp av noen. Vi har gjeldfri hus, gjeldfri bil og båt verdt 2 mill som vi har 1 mill i lån på. Jeg er 37 og han 42.

Jeg håper forresten på at det blir endring i arveregler og ikke minst arveskatt. Formueskatten burde avskaffes, men når man får en haug med verdier man selv ikke har jobbet for, det kan godt skattlegges og på den måten gis tilbake til samfunnet.

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

1) starte en religion, som scientologikirken, Märthas engleskole el lign og tappe godtroende fjols for gryn

2)kalle deg "rosettene" si du er synsk, og juge folk opp i ansiktet, og tappe godtroende fjols for gryn

3) finne ut en skitten hemmelighet om en multi-multi-millionær og tappe ham for gryn

4) oppfinne hjulet på nytt, eller splitte et atom eller noe. Det er du neppe i stand til, så du bør nok satse på nr 3 her.

Hva med å jobbe, som andre folk? Ikke for å bli mangemillionær, det blir du neppe, men for å forsørge deg selv? Ikke en dårlig plan det heller.

vel hvis du sikter til meg nå anonym "fått en hel haug så kan det godt skattlegges og på den måtes gis tilbake til samfunnet. Våre foreldre betaler nesten 8 mill til sammen i skatt i året, synes det er en god nok sum å gi til samfunnet i året om ikke det resterende skal skattlegges også hvis man ønsker å hjelpe barna. Får da være måte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...