solrose1 Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 hei.. lurer på hvor tid jeg blir gravid? kjønn? hvor mange barn.. (vi har ingen fra før) jeg er født 2 april 1969 han 21 jan. 1964 kan godt spå dere til bake..
SiljeOgLilleLisell♥ Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Hei! Jeg er født 04.08.1989, og var i dag til en innvendig UL og fikk termin den 13.Desember.. Dette er ikke et planlagt svangerskap, og jeg er heller ikke sammen med barnefar enda... Jeg håper han vil være der og at dette skal gå bra. Min gynekolog sier jeg er heldig som er gravid, fordi jeg også har endometriose i så ung alder og egentlig blitt innkalt til fjerning av disse cystene i mai.. Og hvilket kjønn tror du det blir? BF er født 20.Desember 1986.. Klem=)
solrose1 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2011 hei.. får opp at dette går bra..ser du får ei lita velskapt jente... spår du meg tilbake?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 hei,kommer med ei tilbake melding med det samme til deg.Du spådde jente på meg,jeg fikk en gutt.Du sa fødselvekt på ca 3238gr,han var 3110gr og du fikk opp fødsel ei uke før termin noe som stemmte på dagen. Jeg får opp at du blir gravid i sommerstider.Ser ut som det kommer som et lite sjokk,at du ikke helt forventer det den mnd,dere har liksom ikke prøvd så hardt,mye annet som dere har drevet med og hatt tankene deres på. Får opp ei jente,får ikke opp flere barn akkuart nå på dere,men jeg kan se senere igjen,er litt hormonell for tiden..hehe. Får du opp flere barn på meg? f 28april 82
-mtp- Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 hei får opp september på deg,med gutt Rundt 4 barn ser eg på deg, men vet ikke om du føder alle, kansje du har en mann som har noen barn fra før? kan du se noe graviditet på meg? forlovelse/ekteskap? flytting? 17 04 86
solrose1 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2011 hei -mtp- takk for at du tok deg tid til å spå meg.. blir spennende å se ..har altid følt at jeg får gutt først..ingen av oss har barn fra før..men jeg har mistet to ganger tidlig i svangerskapet... ja selvfølgelig spår jeg deg tilbake.. får opp veldig fruktbarhet på deg nå jeg..enten er du gravid nå eller så er det rett rundt hjørnet...får opp april mai... er du alt gift?føler ekteskap her jeg...mulig bryllup nært forestående... ang flytting..tror du flytter i løpet av året...ser du flytter inn i et stort rødt hus..med stor hage... klem solrose1
-mtp- Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Er ikke gift men skal i bryllup i morgen og i august får ikke min mann med på forlovelse eller noe mannfolk er sikkelig redd for å bli gravid no, har lyst å vere litt uten stor mage og er nett begynt på pillen igjen, men begynte son rett inn siden eg ennå ammer og ikke fått mensen tilbake Stor hage det liker vi hehe og trenger vi
-mtp- Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 får ikke svart deg på mail, får opp feil melding hver gang
solrose1 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2011 hei.. spennende..da er det nok bryllupet i morgen jeg får opp nå tror jeg..men ser også bryllup på deg jeg altså...tror han frir i sommer...:-) mulig det er babyen du akkurat har fått som jeg ser...men får opp april mai ang graviditet på deg..mulig du føder i en av de mnd. oppdater med om dette stemmer..klem
-mtp- Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 skal oppdatere er alltid kjekt å høre om man får rett eller ei
solrose1 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2011 hei..takk for at du tok deg tid til å se på meg.. oi bommet vist med kjønn på deg..men gøy at fødseldatoen stemte på en prikk da og vekta var jo ganske nære å... ja er ganske sikker på at du får et barn til jeg...ei jente...ser ny graviditet på deg innen et år jeg... klem solrose1
Harfåttprinsen:) Skrevet 16. april 2011 #12 Skrevet 16. april 2011 Hei ser du blir gravid i Juni Du får nåkk ei lita jente ser to barn:) Vist du vil spå meg hadde jeg blitt veldig glad jeg er født 12.08.87 Har termin 21 sept :-) Blir d gutt eller jente? når blir d fødsel? Hvordan går fødselen? Hvor tung er babyn? Hvor mange barn får jeg?
Athina' Skrevet 16. april 2011 #13 Skrevet 16. april 2011 Heia :-) Ser november/desember jeg... det er lenge til, jeg vet, men det kommer ikke noe til meg før den tid altså :-(( Får en jente, og er faktisk usikker på om det blir flere.... Håper jeg tar skikkelig feil for jeg vet hvordan det er å være i 'moden' alder og slite/prøve, selv har jeg holdt på i 2 år nå og er 40 og jeg orker ikke mer - og da mener jeg bang stopp, men jeg har 2 fra før men det er uansett skikkelig tungt :-/ Så jeg krysser alt jeg har for at du får ønsket ditt oppfylt veldig snart :-) Klem
Marthe21 Skrevet 16. april 2011 #14 Skrevet 16. april 2011 hei, prøvde skrive i går og, men tråden min er ikke her.. Jeg ser sensommer på deg. Og ganske sikkert ei jente:) Ser du noe på min fødsel? termin 29 april, men mye ut og inn av sykehus.. ser du dato evt. hvordan det går og størrelse? 080190
solrose1 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 17. april 2011 hei arv... takk for at du tok deg tid til å spå meg..har sett litt på deg... ser at du får ei velskapt jente 4 dager over termin... fødselen går bra men tar sin tid.. vesle snuppa di er 47 cm og veier 3219 g.. ser ut som om du får 3 barn tilsammen.... blir spennende å se om jeg blir gravid i juni..håper det stemmer...er flere som ser 2 barn på meg...tror det selv også... lykke til videre i svangerskapet. klem solrose1
solrose1 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #16 Skrevet 17. april 2011 hei Athina`s verden.. tusen takk for koslig svar og for at du tok deg tid til å spå meg... har vært prøvere siden okt 2007 så om vi må vente noen "få"mnd til gjør ingen ting..og om det bare blir med et barn spiller ingen rolle blir over lykkelig bare vi får ønskebarnet vårt...føler at det er noe som mangler uten dette veldig etter lengtede barnet...jeg forstår hva du mener med"bang stopp"..man kommer til et sted der man ikke orker mer blir oppgitt og lei...men vet du ser at du blir gravid om ikke lenge... får opp sommer på deg..så tror du blir gravid i juni-juli...ser jente på deg..tror hun blir lik mammaen sin..får opp det her nå..mammas jente ser jeg... oppdater meg gjerne.. klem solrose1
solrose1 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 17. april 2011 hei kjære marthe21.. tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg... så spennende..flere som spår meg ei jente men datoene er litt forskjelige..så blir spennende å se..har selv gutte følelsen og at babyen blir til på sen sommer/høst...så blir spennende å se hvem som har rett...uansett spiller egentlig ikke noe rolle hva det blir og når babyen kommer bare den kommer... igjen tusen takk for at du tok deg tid.. da har jeg sett litt på deg.. får opp 24 april på deg..så babyen din kommer litt før...dette går fort ser jeg..rask og fin fødsel...gutten din er velskapt og fin...han er 51 cm veier 3412 g... lykke til videre i svangerskapet og med fødselen..dette går bra... klem solrose1.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. april 2011 #18 Skrevet 17. april 2011 innen et år?wæææ nei får ikke håpe det nei.Har kanskje planer om det om ca 4-5år.Minste mann er jo ikke 14 dager enda.
20aug Skrevet 17. april 2011 #19 Skrevet 17. april 2011 Hei :-) Har du kunnet sett litt på meg??? Jeg beklager men kan ikke spå:/ men hadde blitt veldig glad hadde du sett på meg Fødselsdato 05.11.87. Termin 20 aug. Får jeg jente eller gutt?? Når blir det fødsel? Hvordan går fødselen? Blir Babyen stor? Hvor mange barn får jeg ? Go påske
Athina' Skrevet 17. april 2011 #20 Skrevet 17. april 2011 Hei vennen :-) Næmmen så kos at du så på meg tilbake da, tenkte at du skulle få slippe det siden jeg skrev Bang stopp jeg ;-) Lily sier vel det samme som deg, men det er dette med det uendelig skuffelsene som river ut hjertet ditt hver gang og siden jeg har 2 fra før så er det letter å la det gå enn for deg :-) Jeg vet hvordan det føles å få denne strålen fra himmelen i armene, den du både har ønsket, grått over, lengtet etter, forbannet når man ligger over doskålen, kjeftet på når sparkene på blæra kommer når du er i en stille forsamling der do-tur er uaktuelt, smilt av når du har kjent de forsiktige 'hei mamma, jeg er her' dultene - og for så på slutten blitt så forbannet på JM når hun sier at du må slappe av og sove mye nå fremover når du lille stråle har motsatt døgnrytme enn mamma'n, og de siste tankene om at jeg døøøøøør når du kommer ut ;-) Jeg vet hvordan alt dette er, og jeg vet at alt er glemt på noen sekunder når man har fått sitt største ønske oppfylt og man har sitt barn i armene. Så jeg ønsker virkelig på det høyeste at du får oppleve dette, for det fortjener du virkelig etter å ha ønsket og prøvd så lenge - og tro meg jeg forstår så uendelig godt hvorfor du utstår alle skuffelsene og knust hjerte hver gang TR kommer :-) Skal holde øye med deg jeg ;-) Varm påske klem fra meg PS! Er du den samme Solrose1 som var her inne i 2007 når jeg gikk gravid? Er ett nick som alltid har vært med meg det skjønner du og festet seg godt den gangen selv om jeg har teflonhjerne ellers ;-)
solrose1 Skrevet 17. april 2011 Forfatter #21 Skrevet 17. april 2011 hei.. jeg husker ikke helt hvortid jeg var inne her første gang..men har vært her lenge iallefall.... sender deg en mail til postkassen din her inne.. klem solrose1
Gjest Ms. Muffins Skrevet 17. april 2011 #22 Skrevet 17. april 2011 Hei! Jeg tror du blir gravid i løpet av året, men at det kan ta noe mer tid enn du hadde regnet med. Jeg tror du får ei jente. Tilsammen får dere to velskapte barn. Jeg vil gjerne vite når og hvordanfødselen min starter, og hvordan det hele går? Vil ha ligge i riktig posisjon når riene starter? F.datoen min: 040987. Termindato: 270411.
solrose1 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #23 Skrevet 22. april 2011 hei babygal1+1 tja jeg tror du føder i løpet av helgen..får opp 23 og 24 april på deg jeg..ser ut som en grei fødsel...
solrose1 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #24 Skrevet 22. april 2011 20 aug.. hei.. tror du får ei jente jeg...som kommer akkurat på terminen sin den 20 aug. babyen er 49 cm og veier 2964gram..fødselen går greit ser ut som om snuppa vil fort ut... tror du får 3 barn tilsammen...
Gjest Skrevet 22. april 2011 #25 Skrevet 22. april 2011 solrose1 fikk du emailen min?? var litt usikker på om jeg sendte den til rett adresse ) ha en fortsatt fin påske )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå