kodenavn Nina Skrevet 15. april 2011 #1 Del Skrevet 15. april 2011 Er ca. 7 + 2 dager og fosteret er dødt. Har småblødd i et par dager , men det er så lite. Har riesmerter i mage og rygg med ujevne mellomrom. Begynner bare å bli reddere og reddere for alt som skal komme. Har ikke fått tablettere da legen regnet med det ville ordne seg av seg selv......jeg vet ikke helt snart hva som skjer. Ikke store klumper heller av noe slag , mest som små trevler. Sorry detaljer. Noen andre ut utskraping som kan fortelle om forløpet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143144019-hvor-mye-m%C3%A5-jeg-regne-med-av-blod/
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 15. april 2011 #2 Del Skrevet 15. april 2011 Hei. Så trist å høre da. Er i morgen ei uke siden jeg var på sykehuset og måtte fjerne mitt døde foster.Jeg var 11 uker, men foster var stoppet i uke 5 ca. Jeg hadde begynt å få småblødninger og det hadde kommet litt klumper. Lege sa jeg hadde MA, så kom ikke til å skje av seg selv. Jeg fikk først en tablett som jeg skulle ta hjemme og neste dag var jeg på sykehuset og fikk først masse smertestillende og fire stikkpiller. Lå i to timer og kjente godt riene. Kraftige kynnere selv med smertestillende. Så pøs på med paracet, pinex og gjerne det som sterkere er. (Er litt forskjell fra person til person hvor mye smerter det er. Fosteret ditt er jo også ganske lite, så da sa de til meg at det ikke ble så innmari vondt hvertfall).. etter to timer begynte jeg å blø omtrent som en kraftig mens og kjente jeg måtte på do. Kom ei ganske stor morkakelignende sak først og etterhvert var det nok hinner som kom. ganske stort dette også. vet ikke om du har født før, men det var omtrent som å føde morkake, den følelsen liksom.. blødde ganske mye, brukte mange bind, men i løpet av tre- fire timer ble det mer moderat. Nå ei uke etterpå er det nesten ingenting. Brukt bare innlegg nå siste to dager. Du skal på etterkontroll? Jeg var det bare for å være 100% sikker på at ingenting var igjen. Har hatt betennelse i livmora en gang før og det skal jeg ikke ha igjen for å si det sånn.. håper du fikk litt svar hvertfall.. Masse lykke til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143144019-hvor-mye-m%C3%A5-jeg-regne-med-av-blod/#findComment-143144538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå