♥Spirevipp♥ Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Vi skal i bryllup til skottland, og reiser fra Sandefjord akkurat 1 mnd før terminen. På nettsiden til Ryanair står det at så lenge man har et "lov til å reise" skriv fra legen går det fint....men jeg lurer litt på om det er noen her som har reist så sent i svangerskapet? Er litt på jakt etter erfaringer; får man mer kynnere? Tips og ting å tenke på?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 I forrige sv.skap var vi i Nederland 6 uker før termin. Jeg tenkte ikke på engang å ta med noe skriv fra legen den gangen, men siden jeg hadde så liten mage så var det ingen som spurte Uansett så gikk flyturen helt fint, men ble hakket slitsomt med full familiefeiring hele helga. Ingen kynnere el lign, bare generelt trøtt og sliten og litt for dårlig til å ta hensyn til meg selv
Mockinbird Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Jeg var ute og reiste da jeg var i uke 35, altså en uke før flyselskapene ikke vil ha oss gravide med mer. Hadde for sikkerhets skyld med bekreftelse fra legen på hvor klangt på vei jeg var. Nå vet jeg ikke hvor lang flytid det er beregnet til til Skottland, men det anbefales å bruke støttestrømper hvis reisen tar et par timer. kjøp en flaske vann å ha med inn på flyet. Personlig syntes jeg selve flyreisen gikk greit - mine hormoner spiller meg et puss og gir meg litt mer flyskrekk enn jeg ellers har - det jeg syntes var tyngst var avstandene på flyplassen, folkemengden samt køståing for innsjekk, bagasjedrop og ikke minst sikkerhetskontroll. Så beregn litt god tid, at du har tid til en pust i bakken mellom slagene før du sitter klar ved gaten, er mitt tips. Lykke til, og god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå