Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 15. april 2011 #1 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg var 15 år og ble gravid! Med en som var et år yngre enn meg!! Jeg har da en mor som (heldigvis) tok kontrollen og ordna alt... Legetime, time til g.u. og så videre...Fra jeg fant ut at jeg var gravid til jeg tok aborten tok det akkurat 1 uke... Mamma har sagt til meg i ettertid at hun gjorde dette såpass fort og uten min mening fordi hun ønsket ikke at jeg skulle få tenkt meg om men jeg var selv _helt_ sikker at jeg ikke ville ha ungen likevell! Det værste var egentlig at jeg var helt alene på sykehuset den dagen! Så hvis noen planlegger abort så få med deg noen!! Jeg hadde medisinsk abort. Legen sa at jeg fikk velge selv men mamma mente dette var det beste da to av mine tanter var blitt sterile etter utskrapning... I ettertid har jeg ikke tenkt så mye på det. Var vedig sikker på hva jeg ville å var kjempeheldig som hadde mamma til å dytte meg igjennom det. Har nå en sønn på 3 og er 14 uker på vei med nr 2! Selvfølgelig tenker jeg en del på hva som hadde skjedd om jeg skulle beholdt! Men fant vel ut at jeg ikke hadde hatt guttungen jeg har nå! og kanskje ikke hadde fått mannen min heller! Jeg var ung selvfølgelig men uansett!! Livet går videre... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143143855-vil-dele-min-opplevelse/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå