Gå til innhold

En liten oppmuntrende solskinnshistorie (litt lang) samme som PCOS

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle fortelle dere en liten solskinnshistorie, som kom kastet på meg =)

Jeg fikk i 2009 lap etter jeg fikk vite at jeg hadde pcos og hadde sterke smerter, fant ut ved lap at jeg også hadde endometriose og fikk da beskjed om at barn kunne bli vanskelig, om ikke umulig.

Året før hadde jeg vært gjennom hjerteoperasjon på Rikshospitalet, og nå dette.. Kjente at fortvilelsen ble ganske stor en stund og var egentlig ganske opphengt i tanken på at jeg kanskje ikke kunne få barn, det knakk meg..

Men... Etter lap i april 2009 har jeg gått på p piller, men i desember måtte jeg skifte pga uregelmessige blødninger og disse begynte jeg å kaste opp av, så i januar i år bestemte jeg meg for å ta en liten pause med hormoner og kjenne litt på hvordan kroppen var nå, kjøpte meg en Ladycomp for å følge med litt og etter en mnd ca fikk jeg første mens, deretter fikk jeg mens måneden etter, så jeg tenkte jøss, har jeg plutselig regelmessig mens nå og tenkte jeg skulle begynne på piller igjen snart..

Og her kommer klimakset da, at jeg fant ut for en uke siden at jeg faktisk er GRAVID! Jeg ble rett og slett satt ut, med tanke på hva jeg har fått beskjed om og jeg og sambo prøvde heller ikke å få barn, så det er det man kan kalle et arbeidsuhell, selv om spiren er hjertelig velkommen!!

Ville bare skrive min historie da jeg vet at det er sikkert flere av dere som også har fått lignende beskjeder, og alt går selvfølgelig ikke så smertefritt og "tilfeldig" som hos meg, men det kan kanskje hjelpe litt alikevel?

Håper dere blir/er like heldige som meg, selv om det ikke har gått helt opp for meg enda at det faktisk er mulig og sant, så viser blodprøven at det er det, og da må det jo bare stemme =)

Uansett, masse lykke til alle sammen og beklager om jeg kjedet dere, men jeg måtte bare fortelle det =)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...