Snømusa2013 Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 I dag er jeg akkurat 31 uker på vei, jippi!! :-) Men, på min side her så står det babyen nå skal være rundt 1400 gr og være ca. 38,5 cm. Vi var på ultralyd med vekstestimering på mandag denne uka, da var jenta vår 1900 gr, så regner med at hun er over 2 kg nå. Legen sa at det var helt etter boka, fin fin størrelse. Skjønner ikke hvordan BIM kan få det til at en baby i uke 32 bare skal være 1400 gr? Noen andre som har vært på vekstestimering?
eskil2687 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Hei! Dette er jo veldig forskjellig fra person te person da. Jeg var på UL når jeg var akkurat 37 uker på vei,og ble da estimert til 2700 gr. Jeg er ei lita dame på 1,50 og veier til vanlig ca 52 kg. Har aldri fått barn over 3,3 kg. Da tror jeg ikke jeg har greid å få dem ut heller. Ungene blir vel større ettersom koss foreldrenes størrelse er og tenker jeg. Har ligget akkurat på streken når jeg har vært hos jordmor,og alt e normalt sa både hun og de på sykehuset her i Trondheim. Ønske dæ lykke til:))
Håpefull77 Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Vet det er mange som sier at BIM sin størrelse og vekt er feil. Babyverden har andre tall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå