erm Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 uff nå blir jeg forvirra?? hadde siste mens 13 mars og skulle egentig hatt den igjen for noen dager siden- tok test søndag og onsdag (clearblue) begge negative... fortsatt ingen mens- ettersom vi skal på fest ikveld (som innebærer alkohol) tok jeg en billig test nå... hvis jeg legger veldig veldig godviljen til kan jeg såvidt skimte (kanskje) antydning til noe svak strek i testvinduet???? men er usikker på om det er noe strek eller om det er testen som er slik??? er det mulig å likevell være gravid da??? uff jeg ble så usikker- vet ikke om jeg skal stikke å kjøpe en clearblue test??? hadde dere tatt sjansen på å drikke alkohol??? var så forberedt på at mensen skulle komme.....
Diamanten Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Hei kjære deg;) jeg hadde nok kjøpt en clearblue test til, hvis du skimter en svak strek på billigtesten er du kanskje gravid da;) jeg anbefaler deg å ta en test til.. jeg venter selv på mensen,fikk ikke mensen forige mnd, skal ha mensen idag igjen, men har ikke kommet enda. har tatt to billigtester og en clearblue negative alle tre, så er nok ikke gravid. For det burde slått ut positivt etter 3uker. klem
ming Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Min billigtest viste skyggestrek i starten, kanskje ikke verdt å drikke i tilfelle? Men skjønner dilemmaet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå